Paljonko mahtaa maksaa uutena kaupassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Meillä on mun pikkuveljen vanha sellainen jääkiekko peli,muuta nimeä en tiedä sille(voidaan laittaa siis pöydälle).On ihan ehjä ja ei paljoa käytetty ja kun meillä on vain tyttöjä niin ajattelin että myyn sen pois mutta paljonko voisi pyytää?Mulla ei ole mitään hajua mitä ne uutena nykyään kaupassa maksaa.

Kävin kurkkaileen huutiksessa niin siellä oli just stiga merkkinen ja 20e oli sille hinta(käytetystä siis).Meillä tuo näytti olevan joku muu merkki kun en sitä stiga merkkiä löytänyt.Mutta kiitos =)

NO entäs mikä on tuollaisen autoradan oikea nimi missä siis kierretään sellaista rataa minkä voi itse rakentaa ja kauko ohjaimilla ohjataan formula autoja?Paketissa kun lukee vain Formula :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kauppaatko sitä nyt tässä vai kyseletkö vain? Jos kauppaat niin oletko mistä päin?

Me ollaan Oulusta.Ja tuo peli on siis mun pikkuveljen joka on jo iso ja kun meillä vain tyttöjä niin ei me noilla tehdä mitään ja siksi päätin että laitan vaikka huutikseen myyntiin kun turhaan vie tilaa tuolla kaapissa.Ajattelin siis täältä kysellä että mitä mahtaa uutena maksaa kun itsellä ei mitään tietoa ole näistä poikien leluista.

Alkuperäinen kirjoittaja Monsoon:
Kauppaatko sitä nyt tässä vai kyseletkö vain? Jos kauppaat niin oletko mistä päin?

Me ollaan Oulusta.Ja tuo peli on siis mun pikkuveljen joka on jo iso ja kun meillä vain tyttöjä niin ei me noilla tehdä mitään ja siksi päätin että laitan vaikka huutikseen myyntiin kun turhaan vie tilaa tuolla kaapissa.Ajattelin siis täältä kysellä että mitä mahtaa uutena maksaa kun itsellä ei mitään tietoa ole näistä poikien leluista.

Et myis suoraan tätä kautta? Mekin Oulusta ja tarvetta olisi tuollaiselle =)

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
meillä vain tyttöjä niin ei me noilla tehdä mitään

Jääkiekko sopii kyllä sekä tytöille että pojille. =)

Juu mutta esikoinen jo 4v eikä ole kiinnostusta mistään poikien leluista ja siksi ajattelin myydä ihan vain tieltä pois.Toki sopii tytöille tai pojille

=)

meillä vain tyttöjä niin ei me noilla tehdä mitään

Jääkiekko sopii kyllä sekä tytöille että pojille. =)

peesi!! mä tykkäsin siitä pienenä ihan hulluna!! siskon tytön kanssa sitä aina pelattiin (meillä on 2 vuotta ikäeroa ). älä hävitä, tytöt tykkää kyllä :)

No toki voin sen tätäkin kautta myydä
=) Pitäisi vain varmaan saada laitettua kuvaa siitä tänne tai jotain?

No toki voin sen tätäkin kautta myydä
=) Pitäisi vain varmaan saada laitettua kuvaa siitä tänne tai jotain?

Olisko sulla jotain sähköpostia minkä uskaltaisit ihan hetkeks laittaa tähän niin saisin suhun yhteyden? Ei sillä ulkonäöllä sen suurempaa merkitystä, kunhan on ehjä ja suht siisti sekä osat tallella niin eiköhän kaupat synny :D

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Ja minä taasen olen tykännyt ajaa niillä kilpa-autoilla. Joskus alle 10-vuotiaana sellainen saatiin.

Tiedätkö mikä tämän pelin oikea nimi on sillä meillä on sellainenkin?Ja paljon mahtaa uutena kaupassa maksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:
Paljon sä tahot siittä...Meijän isäntä on aivan pöhkönä siihen peliin.

En varmaan sitä voi lähetellä kun on aika iso tuo peli joten nouto taitaa olla mahdollinen ja 15e lähtee =)

On mahdollista noutaa jos olet Oulusta.
Mut jos sinulla ei tule tuon ''vieraan'' kans kauppoja niin myy minulle. Ku sehän se varas ennen minua.

Ja minä taasen olen tykännyt ajaa niillä kilpa-autoilla. Joskus alle 10-vuotiaana sellainen saatiin.

Tiedätkö mikä tämän pelin oikea nimi on sillä meillä on sellainenkin?Ja paljon mahtaa uutena kaupassa maksaa?

Autoratoja on paljon eri merkkisiä. Scalextric-autorata on perinteinen ja siihen saa kai vieläkin osia. Tuhottoman kallis, siis minun mielestäni.

Autoratoja on paljon eri merkkisiä. Scalextric-autorata on perinteinen ja siihen saa kai vieläkin osia. Tuhottoman kallis, siis minun mielestäni.

Tämä mikä meillä on joku Formula Tyco..pitää kaupassa käydä kurkkimassa mitä maksaa samn tyyliset.

Yhteistyössä