Paljonko laitatte rahaa kunnon ulkoilupukuun, joka tulee itselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon hirveen huono ostamaan itselle, viimeksi mies toi kiinasta goretexpuvun torilta eli näitä piraatteja, mutta ihan hyvä on ollut ei moittimista ja suomen rahassa tais maksaa 10-20e. Ja yleensä alesta sitten jos on tarvetta, eli kun puoleen hintaan saa noita 200e kunnollisia niin sitten saattaa malttaa.

No, olen maksanut Reiman puvusta 199 e tai 249 e(en muista kumpi hinta se oli)...mutta en usko että enää semmoista hintaa maksaisin. Vaikka kovassa käytössä tuo asu on ollutkin ja hyvänä pysynyt. Ostan merkkivaatteet nykyisin taas alesta(Reimatec-toppa-asu itselle 100 e jne.)

Ap:n kuvailema ei ole minusta kunnollinen. Omistan yhden kalvopuvun ja en käytä sitä juuri koskaan, koska se on niin epämiellyttävä. Olen palannut vanhaan hyvään pukeutumiseeni eli silkkiin, villaan, puuvillaan,pellavaan ja öljykankaaseen. Myös tuulipuku ilman kalvo ominaisuuksia, mutta kuitenkin pienen sateen pitävänä käy. Toppatakki käy. Jos sataa vettä niin öljykangastakki tai sateenvarjo.

mä en todellakaan mistään hinnasta vetäis päälleni jotain ulkoilupukua...:D Mun mielestä ne on niin noloja.
Mut oma ulkoilutakki maksanut noin 50 egee,ostin viime talvena ja menee tämänkin talven.:)

voison kuvitella laittavani 100-150?, mutta käyttäisin 5-10v. Lapsen pukuun laitan alle 50? (yleensä ostan kirpparilta ainakin toisen puvun), mutta sitä ei käytetä pääasiassa, kuin yksi talvi, että halvempikin kestää ja kehtaa vielä laittaa kiertoon.

Pulitin Peak Performancen syys/kevät ulkoilutakista 200e, housuja mulla on erilaisia halpoja ja kalliimpia, mutta ei mitään yli 100e.
Talvella ihan toppatakki ja tavalliset toppahousut.

Yhteistyössä