Paljonko korvakuumemittari maksaa?

• Viestiketjun aloittaja kuumeisen vaavin äiti
  • Ensimmäinen viesti
vieras
n.50e ja en kyllä suosittele..meillä ollu pari vuotta ja varmaan 5 kertaa käytetty. Ei täällä niitä enää käytetä osastolla ihan perus mittarilla mitataan juuri niiden epäluotettavuuden takia

Zoe-F
Eikä kuulemma tuttikuume mittari ole luotettava. Eikä kuulemma otsakuumemittari.
Eikä digikuumemittari. Täytyy varmaan etsiä jostakin sellainen elohopeakuumemittari.

Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja tupla-äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Eikä kuulemma tuttikuume mittari ole luotettava. Eikä kuulemma otsakuumemittari.
Eikä digikuumemittari. Täytyy varmaan etsiä jostakin sellainen elohopeakuumemittari.
Mulla on varmaan viis vanhaa,kaks on sellasessa metallikotelossa.
Laitanko yhden tulemaan :D
Juu :D Mulla on tollanen digitaalinen, ja jos ohjeissa lukee et kainalosta näyttää puol astetta väärään suuntaan ja plaaplaa. Mihin tässä voi enään ja luottaa..

Minäkin ajattelin,että ostanpa hyvän ja helpon mittarin..Toinen ei anna laittaa mittaria korvan lähellekkään,toiselta olen jotain lukemia saanut.Luin kyllä ohjekirjan,mutten siltikään oikein osaa mittaria käyttää :whistle: Kai se on käyttäjässä vika..

Kyllä meillä korvakuumemittari toimii hyvin, luotettavasti. Alussa tein varmistuksia mittaamalla peräjälkeen korvista ja pepusta (siis pepusta sillä vanhan aikaisella), samaa lukemaa näytti joka kerta molemmat.
Maksoi noin 50?..

Yhteistyössä