Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Puhun nyt ihan perusvaatteista (h&m, lindex)...mun mielestä housuista voi pyytää 2-3 ?. Eli farkut sen 3? ja velourpökät yms. 2?.
Huppareista ihan maksimissaan sen 3? ja paidoista 2?.
Näillä hinnoilla itse ostan ja myyn.
Mä juuri parhaillaan näpyttelen huutikseen vaatteita ja niissä on sitten se, että pitää huomioida vähän sitä postin osuutta...en mä tuolla pyydä samaa hintaa kuin livekirppiksellä, koska vaatteiden postitus nostaa hintoja aikalailla.
ok kiitos

kannattaako noita myydä yksitellen vaiko pakettina? entäpä kengät.. olis yhdet adidaksen välikausi lenkkarit joita on yks lapsi käyttänyt muutaman kuukauden... paljonko niistä kehtaa pyytää? kun uutena ei mitkään halvat ollu...
Jos haluat enemmän rahaa, niin yksittäin. Paketit kun pakataan myymään aina vähän halvemmalla...jos haluat päästä eroon, eikä ole tarpeen saada ihan maksimaalista hintaa niin laita pakettina.
Mutta laita ne sitten niin, että koko 80 ja koko 86 erikseen. Näin mäkin pääsen huutamaan niitä sun koon 86 vaatteita, jos ne ovat tytölle. Meille kun tuo koko 80 on jo liian pieni.
Kengistä en osaa oikein sanoa...itse olen myynyt 5 käyttökerran jälkeen pois Reimatecin prinsessatalvikengät hintaan 4?...ja itse maksoin niisto 60 tai 70?. Mutta toisaalta, olen ostanut Kuomat (uutta vastaavat) hintaan 10?...joskaan en samaa hintaa huutiksessa maksaisi, koska siihen tulee postit (8,50?) päälle. Ennemmin ehkä kannattaa laittaa ne vaatepakettiin mukaan.
valitettavasti mulla on lähinnä pojalle vaatetta, tosin aika moni vaate on ruskeaa/vihreää että sopiihanne kummalle vaan.. ja yhden tytön sammari lappuhaalarit (ostanut siskon tytölle ja saanut ne takas omaa odottamaan...)
onko tyhmä idea laittaa esim yhdet housut ja siihen sopiva paita aina samaan pakettiin.. ja sitten takit ja kengät erikseen..
Mä tekisin itse sellaisia paketteja joiden avulla voi ns. kokonaan vaatettaa lapsen. Eli vaikka 5 paitaa, 5 hupparia, 5 housut, takki, kengät, pipo jne. Ja sitten katsoisin sen painon...eli joko paketti jää nipin napin alle 2 kilon (jolloin postitus maksaa 8,50) tai sitten teen megapaketin, jotta paino saadaan mahdollisimman lähelle viittä kiloa, jolloin kulut 10,05? (2-5 kilon paketti).
Eli koitan ostajaa vähän ajatella
Muutaman vaatteen paketit on huonoja siitä, että niihin melkein menee se 8,50? postikulut ja jos vaatteita vain muutama, niin se nostaa ostajalle niiden vaatteiden kappalehintaa vähän turhan paljon.