Paljonko käynti yksityisellä lääkärillä korvatulehduksen takia maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
Höh, ei saatu aikaa kaupungin terveydenhuollosta ja meidän 3 v valittaa korvaansa. Kai se on yksityiselle lähdettävä, paljonkohan ne suurinpiirtein maksaa?

Riippuu varmaan kaupungistakin, me asutaan Tampereella.

Alkuperäinen kirjoittaja älä hätäile;24116322:
korvatulehdus menee usein itsekseenkin ohi :)

Ja mä en voi ymmärtää ihmisiä, jotka huudattavat korvatulehduksesta kärsiviä lapsiaan.

Onko sinulla koskaan ollut itsellä korvatulehdusta? Se on aivan oikeasti tosi helvetillinen kipu!

• Tykkää
Reactions: Blue cat
[QUOTE="hmm";24116333]Ja mä en voi ymmärtää ihmisiä, jotka huudattavat korvatulehduksesta kärsiviä lapsiaan.

Onko sinulla koskaan ollut itsellä korvatulehdusta? Se on aivan oikeasti tosi helvetillinen kipu![/QUOTE]

On!
Ja minä en voi ymmärtää ihmisiä jotka juoksevat tukkimaan lääkäriajat sillä kun on korvatulehdus johon ei tajuta vetää buranaa.
Meillä ei edes aikuisia oteta tk:hon vastaan korvatulehduksen takia vaan kehoitetaan ostamaan buranaa sama jos lapsella ei muuta niin sairaanhoitaja voi kurkata korvan ja neuvoa oikean kipulääkkeen.
Turhasta antibioottien syönnistä ei ole kuin haittaa omalle vastustuskyvylle.

Alkuperäinen kirjoittaja älä hätäile;24116322:
korvatulehdus menee usein itsekseenkin ohi :)

En ole vielä aikaa varannut kun mietin että jos tää menis itsekseen ohi. Lapsi on pari kertaa tänään valitellu korvaansa mutta ei mitenkään itke, eikä ole muutenkaan yhtään kipeen oloinen. Mutta jos toi tosta pahenee nii varailen sitten aikaa. Kiitos kun ootte vastaillu. ap

Alkuperäinen kirjoittaja älä hätäile;24116353:
On!
Ja minä en voi ymmärtää ihmisiä jotka juoksevat tukkimaan lääkäriajat sillä kun on korvatulehdus johon ei tajuta vetää buranaa.
Meillä ei edes aikuisia oteta tk:hon vastaan korvatulehduksen takia vaan kehoitetaan ostamaan buranaa sama jos lapsella ei muuta niin sairaanhoitaja voi kurkata korvan ja neuvoa oikean kipulääkkeen.

Mutta jälkitarkastus pitää suorittaa, ettei tule liimakorvaa.

[QUOTE="mamma";24116367]En ole vielä aikaa varannut kun mietin että jos tää menis itsekseen ohi. Lapsi on pari kertaa tänään valitellu korvaansa mutta ei mitenkään itke, eikä ole muutenkaan yhtään kipeen oloinen. Mutta jos toi tosta pahenee nii varailen sitten aikaa. Kiitos kun ootte vastaillu. ap[/QUOTE]

Anna kipulääkettä ja katselkaa muutama päivä jos korva alkaa vuotamaan niin sitten heti lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja älä hätäile;24116353:
On!

Kun meillä on terveydenhuollossa sellainen oikeus, että korvakipuisen lapsenkin saa hoidatettua, niin miksi ihmeessä ei sitä oikeutta käyttäisi? On todella pölö asenne, ettei saa mennä tukkimaan lääkärin vastaanottoja korvakipuisen lapsen kanssa. :headwall:

No onneks mun lasten ei tarvitse kitua, kun hoidon saavat tarvittaessa. :)

Haetaanko kela-korvaus jälkeenpäin yksityslääkärin veloittamasta summasta, suoraan kelalta? Siihen on kai omat lomakkeensa, vai? En ole koskaan yksityisellä lastani (vielä) käyttänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitenkä;24116549:
Haetaanko kela-korvaus jälkeenpäin yksityslääkärin veloittamasta summasta, suoraan kelalta? Siihen on kai omat lomakkeensa, vai? En ole koskaan yksityisellä lastani (vielä) käyttänyt.

Yleensä hyvityksen saa suoraan.

Yhteistyössä