Paljonko käteistä?

• Viestiketjun aloittaja Korttien aikaan
  • Ensimmäinen viesti
kolikot jonoon
6 euroa ja nekin euron kolikoina. Säikähdin muuten aika tehokkaasti tässä yhtenä päivänä kun olin menossa ruokakauppaan...tuli mieleen että minullahan ei taida olla lainkaan kolikoita mukana. Silloinhan ei saa ostoskärryä käyttöön. Onneksi sattui löytymään yksi euron kolikko taskun pohjalta, olisi ollut aika tyhmä tilanne kipittää ottoautomaatille nostamaan jokin seteli ja sitten alkaa vaihtamaan sitä kolikoiksi jossain.
Eikä tästä ole kuin muutama vuosi kun vannoin että minähän en korttia ala maksuvälineenä käyttämään....

Ken guru
6 euroa ja nekin euron kolikoina. Säikähdin muuten aika tehokkaasti tässä yhtenä päivänä kun olin menossa ruokakauppaan...tuli mieleen että minullahan ei taida olla lainkaan kolikoita mukana. Silloinhan ei saa ostoskärryä käyttöön. Onneksi sattui löytymään yksi euron kolikko taskun pohjalta, olisi ollut aika tyhmä tilanne kipittää ottoautomaatille nostamaan jokin seteli ja sitten alkaa vaihtamaan sitä kolikoiksi jossain.
Eikä tästä ole kuin muutama vuosi kun vannoin että minähän en korttia ala maksuvälineenä käyttämään....
Mulla onkin juuri se 1€ ostoskärryrahaksi varattua.

seee
En oo laskenu sen mä muistan että mulla on kaks 5€ seteliä ja sitten jotain 1 ja 2 euron kolikkoja... ehkä 15€?

Yleensä mulla ei oo käteistä ollenkaan. Kun en mä sillä mitään tee... Haen käteistä vaan sillon kun on joku juttu mitä ei voi maksaa kortilla, harvoin on niin... Käyttäisin enemmän käteistä jos automaatilta sais nostettua pienempiäkin summia tyyliin 5€ ja 10€.

Yhteistyössä