Paljonko crosstrainer kuluttaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mami kahdelle poitsulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mami kahdelle poitsulle

Vieras
Jos teette crosstrainerilla 10-15min aamulla tai illalla niin paljonko kuluttaa kaloreita??? Mulla eilen aamulla ja illalla poltti sen 50-60, ja nyt alan taas kuntoilemaan ja katon kuluttaako saman verran...
Luin vaan jostain että jollaki oli kuluttanu 10min aikana jo 90.

Mulla ei ole tietoa,mutta kulutushan on verrattavissa siihen vastukseen kait, eli mitä kovempi vastus, sitä enemmän kuluu kaloreita.

Mutta jos laihdutusmielessä crossailet, niin vähemmän vastusta ja pidemmän aikaa kannattaa tehdä.

Mutta jos taas lihaksia, niin enemmän vastusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mami kahdelle poitsulle:
Musta tuntuu vaan että tuo 1-8 vastus on sama, ei siis mitään eroa??? :O

no sitten sulla on varmaan vikaa siinä laitteessa, kyllä mulla ainakin huomaa todella selvän eron 1 ja 8 välillä..ja kulutus näkyy näytössä..mitä väliä sillä on mitä muut kuluttaa missäkin ajassa..

Ei tuossa mitään vikaa voi olla, kun ammattilainen sen kokosi meille. Kokeilin mun mummun crosstraineria ja silläkään ei huomannut eroa oikein 1-8 välillä.

Mun crostrainerin vastutasot erottuu selvästi. 1-2 on sellaisia nopeaan hölköttelyyn mutta siitä eteenpäin menee niin raskaaksi että esim. 4 ylempää tasoa en ole vielä koskaan tarvinnut. Ja on laite ollut jo pari vuotta käytössä :)

Mä salilla saan 20min sellasen 180. Siin vastukset vaihtaa 4min välein 4-1 ja 10-8..
Tuo laite laskee painon ja iän mukaan kulutuksen... En sit tiedä miten koti trainereissa..

Jos tahtoo polttaa rasvaa tehokkaasti niin syke 120-150 ja kiinteytyä niin täytyy lihaksen väsyä.. joten lisää vastusta tytöt :D