Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25741039:kaikki bensalla toimivia. yks vie 30-50 l / 100 km
toinen 8-15 ja kolmas 6-8..
Pakko kysyä; mitä autoja teillä on, kun ne vie noin älyttömästi ainetta?Mun autoni vie 5,5-6 l/100km ja nuo muut n. 25-35l/100km.
Dieseleitä kaikki
Näitä löytyy pariPakko kysyä; mitä autoja teillä on, kun ne vie noin älyttömästi ainetta?
Olen itse joskus ajellut Chervolet Suburbanilla 6.5 TDI vie 14 l / 100 km maantiellä.
Et pääse edes unissasi noihin lukemiin tuolla kohlolla.Vastailkaapi!
Meillä Volvo v70 -98 2.5 bensa automaatti n. 8-10 l / 100 km.
MUUT?!!
jaa miksei pääse, ei tuo nyt niin vaikee temppu ole.Et pääse edes unissasi noihin lukemiin tuolla kohlolla.
Palstamamman kaasujalka, iso kone, automaatti, vanha kohlo, kaupunkiajo = ei varmasti pääse.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25741311:jaa miksei pääse, ei tuo nyt niin vaikee temppu ole.
Kiva kuulla etten ole menny palstamammasta sillon kun volvo meiltä löytyPalstamamman kaasujalka, iso kone, automaatti, vanha kohlo, kaupunkiajo = ei varmasti pääse.
Aloittajan kaasujalasta en tiedä, mutta meillä oli Volvo 850 2.5 automaatti ja sanotaan, että kyllä sillä hankala oli päästä 8 l / 100 km, mutta ei nyt sentään mikään mahdottomuus.Et pääse edes unissasi noihin lukemiin tuolla kohlolla.
Totta kai löytyy teitä superkuskeja, jotka osaavat ajaa erinomaisen taloudellisesti ja tietty kaikki miehet, minä mukaan lukien, mutta väitän silti, ettei ap pääse kaupunkiajossa varmasti mainitsemiinsa lukemiin.Kiva kuulla etten ole menny palstamammasta sillon kun volvo meiltä löyty