paljonhan maksaa hampaan poisto kirurgisesti kunnallisella puolella?

• Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti
jensku
mulla piti olla viisurin poisto kirurgisesti, mutta toimenpide peruuntui/siirtyi. Kyselin silloin hintaluokkaa joka tuosta toimenpiteestä tulee niin mulle sanottiin, että 30-40e.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
mulla piti olla viisurin poisto kirurgisesti, mutta toimenpide peruuntui/siirtyi. Kyselin silloin hintaluokkaa joka tuosta toimenpiteestä tulee niin mulle sanottiin, että 30-40e.
aivan! kiva, kun pitää vissiin kaikki neljä poistattaa. ei ole kiva maksaa sellaisesti mitä ei tarvitse.. ;)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Wave:
Varmaan noin 30-40 ? ja lisäksi puudutus ym. käyntimaksut, sitten varmaan ottavat röntgenkuvat ensin niin nekin maksaa.
mä kävin tänään koko suun röntgenissä. siis tuohon päälle viel muut maksut.. huh huh!!

jensku
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
aivan! kiva, kun pitää vissiin kaikki neljä poistattaa. ei ole kiva maksaa sellaisesti mitä ei tarvitse.. ;)
Jep, miksi ne edes tulee kun ei niitä kerta ns tarvita.
Mulla tosiaan on niin, että viisuri puskee toista hammasta ylöspäin ja juuret on leuan hermokanavassa liian likellä...joten tätä toimenpidettä on nyt lykätty jo vuoden päivät kun pelkäävät kasvohalvausta. Eli niin kauan kuin ei oireile niin ei poisteta :/

jensku
Paljon se koko suun röntgen maksoi? Itse olen menossa myös ja sitten ensi kuussa hampaan poistoon, pelottaa jo nyt. Ei siis niinkään tuo hinta vaan se poisto!
Pelkkä normi veto/poisto viisurissa mulla maksoi kuvineen ja puudutuksineen 33e.

ap
Paljon se koko suun röntgen maksoi? Itse olen menossa myös ja sitten ensi kuussa hampaan poistoon, pelottaa jo nyt. Ei siis niinkään tuo hinta vaan se poisto!
jotain 17e. joo ei muakaan kiinnosta, jos tarvii kirurgisesti poistaa.. yäkks!

ap
Mulla tosiaan on niin, että viisuri puskee toista hammasta ylöspäin ja juuret on leuan hermokanavassa liian likellä...joten tätä toimenpidettä on nyt lykätty jo vuoden päivät kun pelkäävät kasvohalvausta. Eli niin kauan kuin ei oireile niin ei poisteta :/
no hyi että! saa nähä mitä ne mun kuvista sanoo.. :O jospa et ikinä saa sitä kasvohalvausta.. aika kauhee tilanne.. :/

Niin minähän en vielä tiedä miten poistavat, kai se sitten kuvista selviää. Minulta poistetaan vain yksi hammas, tosin vähän pelkään että ehkä yhden viisaudenhampaan haluavat lisäksi poistaa kun se on vähän vinossa, ei tosin vaivaa ollenkaan.

jensku
no hyi että! saa nähä mitä ne mun kuvista sanoo.. :O jospa et ikinä saa sitä kasvohalvausta.. aika kauhee tilanne.. :/
Joo, tosiaan toivon ettei mitään mene ns mönkään sitten kun poistotilanne on edessä.

jem
Multa poistettiin leikkaamalla oikealta puolelta molemmat viisurit = 108,20 €. Tää summa sisälsi siis tutkimuksen, käyntimaksun, puudutuksen (4 ampullia puudutetta) ja kaikki mitä siinä touhuttiinkaan. Parin viikon päästä hoidetaan toinen puoli. Itse poisto maksoi tasan 40 € per hammas, näin oli eriteltynä laskuun.

Yhteistyössä