aivan! kiva, kun pitää vissiin kaikki neljä poistattaa. ei ole kiva maksaa sellaisesti mitä ei tarvitse..Alkuperäinen kirjoittaja jensku:mulla piti olla viisurin poisto kirurgisesti, mutta toimenpide peruuntui/siirtyi. Kyselin silloin hintaluokkaa joka tuosta toimenpiteestä tulee niin mulle sanottiin, että 30-40e.
mä kävin tänään koko suun röntgenissä. siis tuohon päälle viel muut maksut.. huh huh!!Alkuperäinen kirjoittaja Blue Wave:Varmaan noin 30-40 ? ja lisäksi puudutus ym. käyntimaksut, sitten varmaan ottavat röntgenkuvat ensin niin nekin maksaa.
Jep, miksi ne edes tulee kun ei niitä kerta ns tarvita.Alkuperäinen kirjoittaja ap:aivan! kiva, kun pitää vissiin kaikki neljä poistattaa. ei ole kiva maksaa sellaisesti mitä ei tarvitse..Alkuperäinen kirjoittaja jensku:mulla piti olla viisurin poisto kirurgisesti, mutta toimenpide peruuntui/siirtyi. Kyselin silloin hintaluokkaa joka tuosta toimenpiteestä tulee niin mulle sanottiin, että 30-40e.![]()
Pelkkä normi veto/poisto viisurissa mulla maksoi kuvineen ja puudutuksineen 33e.Alkuperäinen kirjoittaja Blue Wave:Paljon se koko suun röntgen maksoi? Itse olen menossa myös ja sitten ensi kuussa hampaan poistoon, pelottaa jo nyt. Ei siis niinkään tuo hinta vaan se poisto!
jotain 17e. joo ei muakaan kiinnosta, jos tarvii kirurgisesti poistaa.. yäkks!Alkuperäinen kirjoittaja Blue Wave:Paljon se koko suun röntgen maksoi? Itse olen menossa myös ja sitten ensi kuussa hampaan poistoon, pelottaa jo nyt. Ei siis niinkään tuo hinta vaan se poisto!
no hyi että! saa nähä mitä ne mun kuvista sanoo.. :O jospa et ikinä saa sitä kasvohalvausta.. aika kauhee tilanne.. :/Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Jep, miksi ne edes tulee kun ei niitä kerta ns tarvita.Alkuperäinen kirjoittaja ap:aivan! kiva, kun pitää vissiin kaikki neljä poistattaa. ei ole kiva maksaa sellaisesti mitä ei tarvitse..Alkuperäinen kirjoittaja jensku:mulla piti olla viisurin poisto kirurgisesti, mutta toimenpide peruuntui/siirtyi. Kyselin silloin hintaluokkaa joka tuosta toimenpiteestä tulee niin mulle sanottiin, että 30-40e.![]()
Mulla tosiaan on niin, että viisuri puskee toista hammasta ylöspäin ja juuret on leuan hermokanavassa liian likellä...joten tätä toimenpidettä on nyt lykätty jo vuoden päivät kun pelkäävät kasvohalvausta. Eli niin kauan kuin ei oireile niin ei poisteta :/
Joo, tosiaan toivon ettei mitään mene ns mönkään sitten kun poistotilanne on edessä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no hyi että! saa nähä mitä ne mun kuvista sanoo.. :O jospa et ikinä saa sitä kasvohalvausta.. aika kauhee tilanne.. :/Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Jep, miksi ne edes tulee kun ei niitä kerta ns tarvita.Alkuperäinen kirjoittaja ap:aivan! kiva, kun pitää vissiin kaikki neljä poistattaa. ei ole kiva maksaa sellaisesti mitä ei tarvitse..Alkuperäinen kirjoittaja jensku:mulla piti olla viisurin poisto kirurgisesti, mutta toimenpide peruuntui/siirtyi. Kyselin silloin hintaluokkaa joka tuosta toimenpiteestä tulee niin mulle sanottiin, että 30-40e.![]()
Mulla tosiaan on niin, että viisuri puskee toista hammasta ylöspäin ja juuret on leuan hermokanavassa liian likellä...joten tätä toimenpidettä on nyt lykätty jo vuoden päivät kun pelkäävät kasvohalvausta. Eli niin kauan kuin ei oireile niin ei poisteta :/
Kaupallinen yhteistyö: Storytel