huuto
Ikää vajaa 4v. ja vähällä käytöllä ollut. Maksoi uutena 200 euroa.
Ja vain asiallisia vastauksia kiitos.
Ja vain asiallisia vastauksia kiitos.
Ei hiisi miten on hinnat erilaisia.. Meillä noi menee 60? kun kuumille kiville!!!Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Koita kattoo huutonetistä sulkeutuneet huudot, et paljonko niist on maksettu? Ite laitoin just vastaavat kirpparille 10 ?:lla
Joo, mut noist mun penkeist opuuttuu ne vyöt mitkä pitää olla ku kiinnitetään selkä meno suuntaan. Ollaan muutettu 4 kertaa sen jälkeen ku ei olla enää pidetty noita penkkejä selkä menosuuntaan niin oli nuo vyöt hukassa. Siksikin ihan reilua laittaa vähän halvemmallaAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Ei hiisi miten on hinnat erilaisia.. Meillä noi menee 60? kun kuumille kiville!!!Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Koita kattoo huutonetistä sulkeutuneet huudot, et paljonko niist on maksettu? Ite laitoin just vastaavat kirpparille 10 ?:lla
No toi kyllä vaikuttaa asiaan Mut halvalla menee siltiAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Joo, mut noist mun penkeist opuuttuu ne vyöt mitkä pitää olla ku kiinnitetään selkä meno suuntaan. Ollaan muutettu 4 kertaa sen jälkeen ku ei olla enää pidetty noita penkkejä selkä menosuuntaan niin oli nuo vyöt hukassa. Siksikin ihan reilua laittaa vähän halvemmallaAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Ei hiisi miten on hinnat erilaisia.. Meillä noi menee 60? kun kuumille kiville!!!Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Koita kattoo huutonetistä sulkeutuneet huudot, et paljonko niist on maksettu? Ite laitoin just vastaavat kirpparille 10 ?:lla
Ne vyöt maksaa uutena lastentarvikeliikkeessä n. 20e. =)Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Joo, mut noist mun penkeist opuuttuu ne vyöt mitkä pitää olla ku kiinnitetään selkä meno suuntaan. Ollaan muutettu 4 kertaa sen jälkeen ku ei olla enää pidetty noita penkkejä selkä menosuuntaan niin oli nuo vyöt hukassa. Siksikin ihan reilua laittaa vähän halvemmallaAlkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Ei hiisi miten on hinnat erilaisia.. Meillä noi menee 60? kun kuumille kiville!!!Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Koita kattoo huutonetistä sulkeutuneet huudot, et paljonko niist on maksettu? Ite laitoin just vastaavat kirpparille 10 ?:lla