paljon valvottava/usein herättävä vauva ja 4v =hillitön väsymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsy

Vieras
vauva on oikeesti tissilläö monta kertaa yössä eka nukkuu 20min pätkiä ja välissä syö aina hetken sit jos nukkuu pidemmän pätkän syö sitä ennen ja sen jälkeen n.30-40min tissiä yhtämittaan. sama tahti päivällä. vanhempi lapsi päiväkodis 15.30asti (tosi haastava lapsi just neuvolapsykologille aika kun ne ei meinaa pärjää ton kans =tosi vilkas ja tosi uhmakas)+ kaikki kotityöt. mua väsyttää äärettömästi :'( mies on viel pari vko pois

ja toi jaksaa tuo vauva kukku 3tuntia ilman että nukkuu ja 5tuntia niin että saattaa välil nukahtaa 5minuutiksi ja taas hereillä,tissillä. nukkuu ehkä 2-3 kertaa vuorokaudes sellasen pari tuntia heräämättä :'(

en tiedä saanko. äitini nyt muutenkin kuskaa jo vanhempaa lasta hoitoon ja kotia. ja miehen äiti on lähdössä ulkomaille. miehen poissaolo tuli yllätyksenä. kauanko tätä voi jaksaa? nii ja päiväkodin johtaja ei ymmärrä ku sanon että ei se vauvan hyvin syöttäminen riitä ku haluaa hetken päästä taas tissille ja siksi äitini kuljettaa vanhempaa

Auttaiskohan jos alkaisit illalla antamaan velliä niin saattais nukkua vähän paremmin, kun masu ei ihan niin äkkiä tyhjenis. Itse tein aikoinaan samassa tilanteessa noin ja tuntui, että ainakin vähän toi helpotusta yösyömiseen. Mietin vaan, että saako tarpeeksi maitoa, mutta jos kasvaa normaalisti niin silloinhan sitä ei tarvi miettiä.

tilil on alle 40e rahaa että eipä sillä mll.n hoitajaa oteta, eikä kotona oleva hoitaja auta mun nukkumiseen ku mä herään heti jos vauva vähänkin kitisee (vauvan siis pitäisi olla jossain muualla hoidossa jotta mä saisin nukkua), mies on sairaalassa :'(

Yhteistyössä