Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:n.1000..liitolta ku työvoimapoliittinen koulutus..=)
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Mut teillä on varmaan siellä taloudessa se toinenkin osapuoli joka todennäkösesti tienaa jotain? Meinaan vaan kun ite tässä yh:na opiskelen ja todennäkösesti mulla ei vaan oo varaa opiskella :/
Toki mä oon opintolainaa miettiny mutta kun en todellakaan haluis mitään lainoja ottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Mut teillä on varmaan siellä taloudessa se toinenkin osapuoli joka todennäkösesti tienaa jotain? Meinaan vaan kun ite tässä yh:na opiskelen ja todennäkösesti mulla ei vaan oo varaa opiskella :/
Toki mä oon opintolainaa miettiny mutta kun en todellakaan haluis mitään lainoja ottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:mun tulot on n.260? opintotuki, asumistuki, elatustuki 129?, lapsilisä yh-korotuksella 140? + opintolaina.. niillä me likan kanssa kahdestaan elellään.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Mut teillä on varmaan siellä taloudessa se toinenkin osapuoli joka todennäkösesti tienaa jotain? Meinaan vaan kun ite tässä yh:na opiskelen ja todennäkösesti mulla ei vaan oo varaa opiskella :/
No joo, mutta sä tulet saamaan elatusavun, yh-korotuksen, asumistuen..