paljon ootte yleensä tienannut kirpparimyynnillä?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
viikossa tuli joku reilu 200 euroa,

tavaraa oli paljon, lähinnä lasten vaatetta, sekä naisten vaatteita
myös astioita jonkin verran. Laitoin halvat hinnat,jotta tavara meni ja kävin aina lisäilemässä. Tarkoituksena ei ollu rikastua vaan päästä eroon vanhoista tavaroita kaapin pohjilta. Ihan mukavasti kuitenkin jäi käteenkin rahaa.

oon vasta suunnitellu pöydän varaamista. ku vaa tietäis millaset vaatteet nyt menis kaupaks. t-paidat ei varmaan enää.. vaik meil ois just 104cm hellemekkoja sun muita..onkohan jo kaiveltava talvitakit.. ei kai sentä ne viel mee kaupan.

lenita
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Vähän ot, mut osaisko joku sanoa miten hyvin menee kaupaks sellaset ei enää niin muodikkaat vaatteet (muutaman vuoden vanhat)? Mulla olis iso läjä ja mietin kannattasko kirpparille viedä.
Kirppareilla kiertelee paljon köyhiä kuten minä,eikä olla niin muodin perään kunhan on muuten kivan näköisiä ja ehjiä ja puhtaita vaatteita.

Mä myin jonkun verran lasten vaatteita, omia vanhoja kuteita, kenkiä ja laukkuja, leffoja, cd-levyjä, kirjoja, turvakaukalon... Pitäs taas tohon syksymmälle varata pöytää, ois muksujen talvikamppeita jonkin verran.

Yhteistyössä