Paljon myyjän tuntipalkka ja iltalisä, lauantailisä? (suunnilleen)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Käy katsomassa kaupan tessin. Riippuu ihan siitä että minkä vuoden myyjä olet. Jos sulla ei ole koulutusta tai työkokemusta ennestään, niin alkuun saat harjoittelijan palkkaa joka on 80% normaalista.

Palkka nousee portaittain, eli ei voi edes suurinpiirtein palkkaa laittaa. Itse olen korkeimmalla palkkaportaalla ja saan vastuulisää. Tuntipalkkani on n. 11 ?/h + ilta-ja viikonloppulisät.

Heitän sulle hatusta että lähtöpalkka vois olla jotain 7-8? tunnissa. Ja sama oletko kassalla vai lihatiskillä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie-:
Kaupanalan TESistä löydät. Ihan googlella löydät varmasti :)
Kävin katsomassa, kuulumme 2 luokkaan, mutta mitä ne 135..jne numerot sitten tarkoittaa..? vuosiako kauan ollut töissä??*sori, olen tyhmä...*

ap

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Käy katsomassa kaupan tessin. Riippuu ihan siitä että minkä vuoden myyjä olet. Jos sulla ei ole koulutusta tai työkokemusta ennestään, niin alkuun saat harjoittelijan palkkaa joka on 80% normaalista.

Palkka nousee portaittain, eli ei voi edes suurinpiirtein palkkaa laittaa. Itse olen korkeimmalla palkkaportaalla ja saan vastuulisää. Tuntipalkkani on n. 11 ?/h + ilta-ja viikonloppulisät.

Heitän sulle hatusta että lähtöpalkka vois olla jotain 7-8? tunnissa. Ja sama oletko kassalla vai lihatiskillä.
ok, ja siihen sitten se iltalisä, joka oli , jos oikeinkatsoin, pikkasen alle4 euroa. miten sitten lauantai lisä, monelta se alkaa tulemaan...kellonaika siis. :)kiitti :):):)

ap

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Mä olen viidennenvuoden myyjä ja palkka rapiat 9e/h + lisät
lauantailisä alkaa klo 13
koulutukseltani siis myyjä
ok, eli kun minä olen merkonomi, niin paljon se mulla olis....mulla ei ole kuin pari vuotta myyntikokemusta??

Kiitti sulle :)

ap

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Mä olen viidennenvuoden myyjä ja palkka rapiat 9e/h + lisät
lauantailisä alkaa klo 13
koulutukseltani siis myyjä
ok, eli kun minä olen merkonomi, niin paljon se mulla olis....mulla ei ole kuin pari vuotta myyntikokemusta??

Kiitti sulle :)

ap
mun työkaveri on merkonomi ja työskennellyt reilut 3 vuotta yrityksessämme ja saa samaa palkkaa ku minä... ainakin näin mä muistelen.

kaupantäti
Mä oon toiminut vuodesta 2003 myyjänä,alla kaupallinen koulutus(merkonomi siis). välissä ollut pari äitiyslomaa,ja palkka se rapiat 9?/h ilman lisiä...iltalisät on siis melkein ton 4?/h...Merkonomin koulutus siis nostaa "automaattisesti" palkkaasi,ettet joutu aloittamaan ihan "pohjalta" :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaupantäti:
Mä oon toiminut vuodesta 2003 myyjänä,alla kaupallinen koulutus(merkonomi siis). välissä ollut pari äitiyslomaa,ja palkka se rapiat 9?/h ilman lisiä...iltalisät on siis melkein ton 4?/h...Merkonomin koulutus siis nostaa "automaattisesti" palkkaasi,ettet joutu aloittamaan ihan "pohjalta" :)

Selvä, kiitos paljon teille kaikille! :):)

ap

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

ok, ja siihen sitten se iltalisä, joka oli , jos oikeinkatsoin, pikkasen alle4 euroa. miten sitten lauantai lisä, monelta se alkaa tulemaan...kellonaika siis. :)kiitti :):):)

ap
lauantailisä alkaa yhdestä eteenpäin.

Yhteistyössä