Kävin katsomassa, kuulumme 2 luokkaan, mutta mitä ne 135..jne numerot sitten tarkoittaa..? vuosiako kauan ollut töissä??*sori, olen tyhmä...*Alkuperäinen kirjoittaja Minnie-:Kaupanalan TESistä löydät. Ihan googlella löydät varmasti![]()
ok, ja siihen sitten se iltalisä, joka oli , jos oikeinkatsoin, pikkasen alle4 euroa. miten sitten lauantai lisä, monelta se alkaa tulemaan...kellonaika siis.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Käy katsomassa kaupan tessin. Riippuu ihan siitä että minkä vuoden myyjä olet. Jos sulla ei ole koulutusta tai työkokemusta ennestään, niin alkuun saat harjoittelijan palkkaa joka on 80% normaalista.
Palkka nousee portaittain, eli ei voi edes suurinpiirtein palkkaa laittaa. Itse olen korkeimmalla palkkaportaalla ja saan vastuulisää. Tuntipalkkani on n. 11 ?/h + ilta-ja viikonloppulisät.
Heitän sulle hatusta että lähtöpalkka vois olla jotain 7-8? tunnissa. Ja sama oletko kassalla vai lihatiskillä.
ok, eli kun minä olen merkonomi, niin paljon se mulla olis....mulla ei ole kuin pari vuotta myyntikokemusta??Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Mä olen viidennenvuoden myyjä ja palkka rapiat 9e/h + lisät
lauantailisä alkaa klo 13
koulutukseltani siis myyjä
mun työkaveri on merkonomi ja työskennellyt reilut 3 vuotta yrityksessämme ja saa samaa palkkaa ku minä... ainakin näin mä muistelen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ok, eli kun minä olen merkonomi, niin paljon se mulla olis....mulla ei ole kuin pari vuotta myyntikokemusta??Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:Mä olen viidennenvuoden myyjä ja palkka rapiat 9e/h + lisät
lauantailisä alkaa klo 13
koulutukseltani siis myyjä
Kiitti sulle
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kaupantäti:Mä oon toiminut vuodesta 2003 myyjänä,alla kaupallinen koulutus(merkonomi siis). välissä ollut pari äitiyslomaa,ja palkka se rapiat 9?/h ilman lisiä...iltalisät on siis melkein ton 4?/h...Merkonomin koulutus siis nostaa "automaattisesti" palkkaasi,ettet joutu aloittamaan ihan "pohjalta"![]()
lauantailisä alkaa yhdestä eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ok, ja siihen sitten se iltalisä, joka oli , jos oikeinkatsoin, pikkasen alle4 euroa. miten sitten lauantai lisä, monelta se alkaa tulemaan...kellonaika siis.Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Käy katsomassa kaupan tessin. Riippuu ihan siitä että minkä vuoden myyjä olet. Jos sulla ei ole koulutusta tai työkokemusta ennestään, niin alkuun saat harjoittelijan palkkaa joka on 80% normaalista.
Palkka nousee portaittain, eli ei voi edes suurinpiirtein palkkaa laittaa. Itse olen korkeimmalla palkkaportaalla ja saan vastuulisää. Tuntipalkkani on n. 11 ?/h + ilta-ja viikonloppulisät.
Heitän sulle hatusta että lähtöpalkka vois olla jotain 7-8? tunnissa. Ja sama oletko kassalla vai lihatiskillä.kiitti
ap