Eihän se ole se määrä vaan laatu..Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 10:09 Anni77 kirjoitti:Huimia määriä teillä!
Luulin että meidänkin saalis oli iso... 28kpl.
Kiinnostaa tietää paljonko teillä noin isosta määrästä munasoluja on saatu alkioiksi asti ???
Niinpä minä ajattelinkin...Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 10:48 Florence kirjoitti:\Eihän se ole se määrä vaan laatu..Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 10:09 Anni77 kirjoitti:Huimia määriä teillä!
Luulin että meidänkin saalis oli iso... 28kpl.
Kiinnostaa tietää paljonko teillä noin isosta määrästä munasoluja on saatu alkioiksi asti ???
Tuosta 46:sta saimme 12 alkiota. Kuopuksen kohdalla tuli yhteensä vain 12 munasolua ja niistä saimme 5 alkiota. Sehän voi olla, että joillain esim. vaan pari solua ja niistä sitten syntyy kaksoset!
Meillä oli lyhyt IVF-kaava ja siinä seuraavat hormonit:Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 15:19 vieras kirjoitti:Aivan uskomattomia määriä. Minkälainen hormonihoito teillä on oikein ollut? Aikoinaa (n.3 vuotta sittein) saatiin 14 ja sitäkin lääkärit piti todella suurena määränä.
Minulla oli ensin pari viikkoa Synarela nenäsumute, sitten Puregon.injektiot (annos 150 IU) yhdessä sumujen kanssa, Pregnyl irroitukseen ja lopuksi Lugesteron palleroita.Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 15:19 vieras kirjoitti:Aivan uskomattomia määriä. Minkälainen hormonihoito teillä on oikein ollut? Aikoinaa (n.3 vuotta sittein) saatiin 14 ja sitäkin lääkärit piti todella suurena määränä.
Heissan!Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 20:19 Siiri kirjoitti:Hyvä että tällainen viestiketju on; tänään olin ultrassa (piikitellyt olen 8 pv puregonia ja menopuria sekä nyt muutaman päivän myös orgalutrania) ja punktiopäivä on ensi viikon tiistai.
Muniksia seuraavanlaisesti: mulla nyt johtava munasolu 17 mm, seuraava 16,5, 6 kpl 15 mm; 12 kpl 13,5 mm ja sitäkin pienempiä yli 20 kpl. Mulla ei pco, mutta ovulaatiohäiriöitä jne.
Kovasti tuo hyperi pelottaa, kun muniksia niin paljon!!
Wau, tosi hienoa!Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 20:29 alkuperäinen kirjoitti:elikkäs niistä 36 rakkulasta saatiin 28 munasolua, 18 hedelmöittyi ja 17 jakautui. siirrettiin kohtuun 2 kpl ja pakkaseen jäi 15 kpl. mulla myös lyhyt kaava: puregon, orgalutran, pregnyl ja tukihoitona lugesteron. ennemmin ollaan musta saatu alta 10 munista
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 20:34 Florence kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 20:29 alkuperäinen kirjoitti:elikkäs niistä 36 rakkulasta saatiin 28 munasolua, 18 hedelmöittyi ja 17 jakautui. siirrettiin kohtuun 2 kpl ja pakkaseen jäi 15 kpl. mulla myös lyhyt kaava: puregon, orgalutran, pregnyl ja tukihoitona lugesteron. ennemmin ollaan musta saatu alta 10 munista
Kyllä on tosi hyvä määrä! Missä olette hoidossa? Meillä kun yksityisellä klinikalla ei siirretä kuin poikkeustapauksessa 2 alkiota.
Paljon onnea piinistelyyn! =)
"Valitettavasti" kokemusta on jonkinverran kertynyt näistä kuvioista. Tosiaan nyt olen onnellisesti raskaana. :heart: Kiitos onnitteluista!Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 20:19 Florence kirjoitti:ANNI, Sinulla taitaa olla myös paljon kokemusta näistä lapsettomuushoidoista, ainakin vankka tietämys. Huomasin ilokseni profiilista, että olet raskaana. Ihanaa, ONNEA :flower: Kauanko kesti yritystä??