Paljon menisi rahaa unelmiesi toteuttamiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
bensaraha noin 10km päähän maistraattiin, ei sen enempää. ehkä 6? lisää että saan ruusut sekä mulle että tyttärelle.
suurin unelmani tosiaan olisi avioliitto mieheni, lapseni isä kanssa. ehkä joskus :) jatkan haaveilua

Haaveeni on auttaa muita omalla selvitymistarinallani. Rahaa kuluis vaa mainostamiseen että mahdollisimman moni löytäisi sen ja jos saisin edes yhden henkilön jaksamaan jatkaa eteenpäin niinkuin itse olen tehnyt, niin se minun unelmani olisi toteutunut. Lisäksi on pieniä haaveita mm. tyttöystävän kanssa yhteen muutto ja koko Suomen ympäri ajaminen polkupyörällä (ajan kanssa eikä hätiköiden) eikä siin tulis muutku yöpymis ja ruokakulut, sekä tarvisin puhelinta navikoimiseen joten tarvisin aika monta ja isoa matkalaturia joiden hankkimiseen menisi rahaa ja muuta.

En tarvitse lisärahaa unelmieni toteuttamiseen mutta ajasta on pulaa.

1672289599-jungbauernkalender-2011-OOHG.jpg

Sadallatonnilla olisin tosi pitkällä toteutuksessa.

Mutta oisko se sit niin kiva juttu enää. hkä on kuitenkin parasta tienata ja tehdä hissukseen, tulee varmasti sellainen kun haluaa kun ei oo varaa heräte-hankinnoille.

Haaveeni on olla riittävän varakas, että voisin elää tekemättä mitään ulkomailla. Välillä maata vaihdellen, mutta kuitenkin rauhallista peruselämää ilman ylellisyyksiä tai jatkuvia aktiviteetteja. Siihen riittäisi n. 750 000 - 1 000 000 euron sijoitusomaisuus.

Yhteistyössä