Mä itse vastaan että puoli miljoonaa riittäisi, korkeintaan 600 000 euroa... Maksaisin yhden lainani pois ja ottaisin yhteyttä rakennuttajaan joka saisi rakentaa meille unelmieni talon. Siihen budjetti voisi olla n. 300 000 euroa. Saisi tilaa ja tyyliä, mutta ei mitään liioiteltua krumeluuria. Myisin tämän talon pois ja maksaisin jäljellä olevan lainan pois. Auto menisi vaihtoon, mutta ei mitään öky-juppiautoa, uusi Toyota Avensis farkku riittäisi minulle. Tai vähän ajettu käytettykin, mielellään kuitenkin alle 2 vuotta vanha. Sitten ottaisin töistä vuoden virkavapaata ja ostaisin pari edullista, peruskuntoista kerrostaloasuntoa jotka fiksaisin ajan kanssa kuntoon. Tykkään remonttihommista. Maalaisin ja tapetoisin itse, keittiöt ja kylppärit teettäisin ammattilaisella. Ehkä ottaisin näitä asuntoja vastaan vielä lainaakin ja ostaisin pari asuntoa lisää, ehkä viisi olisi yhteensä ihan kiva. Tässä vaiheessa mulla olisi uusi auto, velaton talo ja muutama sijoitusasunto, joihin hommaisin vuokralaiset. Heittäisin pienen miniloman ja kävisin ihanissa hoidoissa, kasvohoitoa, hierojaa, manikyyriä, pedikyyriä... Ehkä saattaisin turvautua kirurgin veitseen parissa kropan ongelmakohdassa. Sitten ilmoittaisin töihin että jatkan osa-aikaisena ja sillä rahalla tulisin maan mainiosti toimeen kun ei olisi velkaa asunnosta eikä autosta ja tulopuolta palkan lisäksi noista sijoitusasunnoista. Eläkkeelle jäisin viisikymppisenä ja alkaisin kierrellä maailmaa ja odotella lapsenlapsia.