Paljon menisi rahaa unelmiesi toteuttamiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sanna80

Aktiivinen jäsen
24.05.2004
14 725
5
36
Mikkeli
Nyt kaikki villeimmät haaveet irti!

Paljon tarvitsisit rahaa unelmiesi toteuttamiseen? Riittäisikö 10 000 euroa? Sata tuhatta? Miljoona? Mikä olisi se haave, minkä haluaisit toteuttaa? Haluaisitko olla ökyrikas, panostaa kotiin, matkustella, uusia vaatekaapit, käydä kauneusleikkauksessa, tehdä 10 lasta jos raha ei olisi este, alkaa taiteilijaksi...? Mitä vaan!!

Hmm... Arvoisin n. 300 000 euroa. Summalla saisimme suurehkon talon synnyinkaupungistani Tampereelta, jonne veisin ukkoni, kaksi lastamme, elukkamme ja jonne toivoisimme ainakin kaksi tai kolme lasta lisää :D

150 000 riittäisi semmoisten arkipäivän haaveiden toteuttamiseen, mut jos meinaisin, etten enää koskaan tekis töitä, enkä yhtään miettis mitään, niin siihen ei riittäis mikään raha maailmassa...

pari kolme miljoonaa olis ihan passeli.

maksaisin meidän velat pois, mun velat pois, poukoiden velat pois ja mun tädin velat pois. Ostaisin vielä kaikille talot ja autot ja serkulle hevosen. sit jakaisin loput mitä jää.

Mä en tarttisi suuria summia, vaan jommalle kummalle meistä vanhemmista hyvän työpaikan jomman kumman synnyinseudulta.

(No joo, toki jos lotossa voittaisi vaikka esim. puoli miljoonaakin, niin ei niin kiire olisi sitä työpaikkaakaan löytää..)

-Asuntoon vois mennä hyvinkin lähes pari miljoonaa. Myös sisustukseen panostaisin ammattiavun tuella.
-Muutamaan loma-asuntoon varmaan miltsi.
-Matkusteluun saïs uppoamaan vaikka kuinka paljon.
-Palkkaisin lasten- ja kodinhoitajat.
-Alkaisin pyörittää pientä kahvilaa jossain kivassa rauhallisessa paikassa Helsingissä.
Tuskin ois kovin kannattavaa joten rahaa siihenkin uppois.
- pari kivaa autoa ja kohtuu iso vene.
- vaatteisiin menis paljon kun ei tarvis hintalappuja tuijotella :D

Kyllä tohon 10 miljoonaa riittäis ;)

Hmh varmaan 600 000 euroa riittäis... Muutettaisiin miehen ja tytön kanssa Japaniin. Jos ei enää ikinä tekisi töitä ja nauttisin vain elämästä matkustellen, asuinmaata vaihdellen mielen mukaan niin sitten summa olisi varmaan jotain... 15 miljoonaa? :D

Mä itse vastaan että puoli miljoonaa riittäisi, korkeintaan 600 000 euroa... Maksaisin yhden lainani pois ja ottaisin yhteyttä rakennuttajaan joka saisi rakentaa meille unelmieni talon. Siihen budjetti voisi olla n. 300 000 euroa. Saisi tilaa ja tyyliä, mutta ei mitään liioiteltua krumeluuria. Myisin tämän talon pois ja maksaisin jäljellä olevan lainan pois. Auto menisi vaihtoon, mutta ei mitään öky-juppiautoa, uusi Toyota Avensis farkku riittäisi minulle. Tai vähän ajettu käytettykin, mielellään kuitenkin alle 2 vuotta vanha. Sitten ottaisin töistä vuoden virkavapaata ja ostaisin pari edullista, peruskuntoista kerrostaloasuntoa jotka fiksaisin ajan kanssa kuntoon. Tykkään remonttihommista. Maalaisin ja tapetoisin itse, keittiöt ja kylppärit teettäisin ammattilaisella. Ehkä ottaisin näitä asuntoja vastaan vielä lainaakin ja ostaisin pari asuntoa lisää, ehkä viisi olisi yhteensä ihan kiva. Tässä vaiheessa mulla olisi uusi auto, velaton talo ja muutama sijoitusasunto, joihin hommaisin vuokralaiset. Heittäisin pienen miniloman ja kävisin ihanissa hoidoissa, kasvohoitoa, hierojaa, manikyyriä, pedikyyriä... Ehkä saattaisin turvautua kirurgin veitseen parissa kropan ongelmakohdassa. Sitten ilmoittaisin töihin että jatkan osa-aikaisena ja sillä rahalla tulisin maan mainiosti toimeen kun ei olisi velkaa asunnosta eikä autosta ja tulopuolta palkan lisäksi noista sijoitusasunnoista. Eläkkeelle jäisin viisikymppisenä ja alkaisin kierrellä maailmaa ja odotella lapsenlapsia.

Sata tuhatta, niin päästäisiin pankista irti. Mies voisi vuorostaan lakata työt ja jäädä lasten kanssa kotiin. Minä olen juuri aloittamassa unelmieni uran, töistä en haluaisi eroon :D

Aika hyvin on toteutunut kaikki. Seuraava etappi on muutto Italiaan joka sitten kustantaa minkä kustantaa, tosin on jo alettu puhua Kanadaan muutostakin. Haaveeni on se, että saan vanhuudenpäiviksi mennä isieni maahan.

Just miehen kanssa juteltiin unelmistamme, kun lauantaina lotottiin. Ja unelmat tietty taas romuttui kun ei voittoa tullutkaan. :whistle: :D

Hommattaisiin omakotitalo pk-seudulta. Talossa pitäisi olla iiiiiso autotalli, noin 4-5 autolle. Lisäksi studio ja treenikämppä musisointia varten. Sitten iso poreamme, sauna takkahuoneineen, ja ainakin 20 m2 vaatehuone täynnä kauniita vaatteita ja kenkiä.

No joo, varmaan siis muutama miljoona pitäisi olla.. :D

veikkaan että miljuuna ja toinen muljuuna vielä lisää.
Nimittäin sillä ekalla miljuunalla hommaisin ihanan järvenrantatilan, jossa voisi pitää hevosia. Toisella miljuunalla jäisin pois töistä ja hoitelisin niitä hevosia ja nauttisin elämästä :D

3miljoonaa :D Ostaisin pari asuntoa ja laittaisin edullisesti vuokralle. Ostaisin todella suuren talon merenrannalta jossa merenpuolen seinät ikkunaa. Kunnostaisin -93 ooppelin uuteen latinkiin ja mies sais tuliterän vanin. Loppurahat kasvais korkoa ja elelisin leveesti sen ajan mitä täällä oon :saint:

Yhteistyössä