Akta Graco Cosmic-istuin, ostettu 2004 ja 2 lapsella ollut.
Mihin asti tuosta kannattais tarjota? Toissa päivänä samanlainen myytiin 70 eurolla..
Mihin asti tuosta kannattais tarjota? Toissa päivänä samanlainen myytiin 70 eurolla..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:a) en ostais tuota istuinta
b) en ostais noin vanhaa istuinta
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:a) en ostais tuota istuinta
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:a) en ostais tuota istuinta
Mikä vika? Mä en noista tiedä mitään..
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Eikö noi oo kuitenkin turvallisia, viitisen vuotta vanhat? Vai kuluuko ne käytössä tjs?
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Eikö noi oo kuitenkin turvallisia, viitisen vuotta vanhat? Vai kuluuko ne käytössä tjs?
Alkuperäinen kirjoittaja --:Musta 30-50? maksimi. Mutta jos joku huutaa enempi niin sinun onnesihan se on=) Itse myytiin just britaxin isofix kaukalo telakan kanssa (-06) ja pyydettiin satanen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Alkuperäinen kirjoittaja --:Musta 30-50? maksimi. Mutta jos joku huutaa enempi niin sinun onnesihan se on=) Itse myytiin just britaxin isofix kaukalo telakan kanssa (-06) ja pyydettiin satanen.
Mä oon siis ostamassa, ja näköjään hyvä että tuli täällä kyseltyä ettei ihan hirveesti ylihintaa tulis maksettua..
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvähän se on jeesustella :Ei kaikilla oo rahaa ostaa uutena, uudet istuimet on niin kalliita! Ja turha sanoa että lapsen turvallisuus menee edelle, jos rahaa ei oo niin sitä ei oo. Parempi vähän käytetty turvaistuin ku ei istuinta ollenkaan, kuten suurimmassa osassa maailman maita.