paljon maksaa hääpuku??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hääpuvun teettämisen hinta riippuu monesta asiasta: kankaasta, mallista, tuleeko jotain erikoista, missä teetät yms. Mä ajattelin teettää morsiussatiinista aika yksinkertaisen halterneck-mallisen hääpuvun ja se olisi maksanu jotain 700? kieppeillä.
Löysin sitten puvun valmiina, joten teettäminen jäi..

haluun gooti/renesanssi tyylisen mustavalkosen puvun, niin en usko et valmiina löydän. ommella osaan, oon tehny useammankin iltapuvun. Mut kaavat on ogelma, niitä en osaa tehä. ja iltapukuihin on ollu ihmisillä jo valmiit kaavat....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
haluun gooti/renesanssi tyylisen mustavalkosen puvun, niin en usko et valmiina löydän. ommella osaan, oon tehny useammankin iltapuvun. Mut kaavat on ogelma, niitä en osaa tehä. ja iltapukuihin on ollu ihmisillä jo valmiit kaavat....

kaivele huutista, siellä oli joku firma joka möi upeita goottotyylisiä pukuja halvalla

Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:

kaivele huutista, siellä oli joku firma joka möi upeita goottotyylisiä pukuja halvalla

oisko linkkiä

Alkuperäinen kirjoittaja The Helmi:

oisko linkkiä

voi kettu... yritän kaivella...

http://www.burdafashion.com/en/Patterns/Main_Collection/Evening_wear/1270778-1128998-1003047.html

Burdalla on kaikenlaisia pukuja,oman hääpukuni kaavat löysin sieltä,ostin ne yhdestä kangaskaupasta.

Yhteistyössä