Paljon maitoa jo ennen synnytystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 39+
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 39+

Vieras
Tissit vuotanut hiukan jo rv 26 asti, mutta eilen suihkun jälkeen vuosi ihan vanana sellaista kellertävää maitoa, sitä vaan valui ja valui niin että oli pakko liivinsuojat laittaa.. Ennen suihkuun menoa oli molemmat tissit kipeät ja sellaiset kovat kuin imettäessä kun maito pakkautui sinne.

Mahtaisiko tämä ennakoida sitä että taas tulee maitoa koko kylän tarpeisiin? Ja mulla on sitten pakastin yms täynnä maitoa alle parissa viikossa? Kiva jos tätä nyt jatkuu ensinnäkin vauvan syntymään asti, pitäisikö noita tissejä koittaa tyhjentää vai miten?

Eli sama ongelma, mutta viikkoja 29. Eilen pakkautui ja nyt mietin että mitä tekis, rupeanko pakastamaan nyt jo? Sillä jos rupeaa pumppaamaan jo tässä vaiheessa, meneeköhän sekaisin kropan systeemit ?

no ensinnäkin sitä pumppamista ei missään nimessä suositella jos viikkoja ei ole kasassa 34 vähintään sillä se saattaa käynnistää supistukset!!

Mulla oli 38 kun alko vuotaan ja polilta kehottivat että rauhoitella rintoja viileässä vedessä suihkun alla. Se tepsi mulla.

Jaa pitäiskö tässä huolestua, kun jo viikolta 12 on tullut maitoa? Sitä saattaa öisin tulla niin paljon, että yöpaita on ihan märkä. Muuten tulee muutama tippa.

Yhteistyössä