Paljokohan reilusti ylipainoisen olisi mahdollista laihtua parissa kuukaudessa, siis realistisesti

• Viestiketjun aloittaja Ylipainoinen
  • Ensimmäinen viesti
Ylipainoinen
Nyt tuli se piste, että kyllästyin lopullisesti ylipainooni aivan täysin ja haluan muuttaa elämäntapani. Tiedän kyllä miten syödä ja miten liikkua, mutta mietin että paljonko mun olisi realistista pudottaa painoa kahdessa kuukaudessa. Ystävän häät ovat kesäkuussa ja siksi tätä mietin.

Ylipainoa on 40kg normaalipainon ylärajan päälle eli siis 40 kiloa pitäisi saada paino tippumaan, että olisin edes mun pituisen ihmisen normaalipainon ylärajalla. Toki aluksi lähtee nesteistä niin pudotus saattaa olla heti pari kiloa, mutta sittenhän vauhti hidastuu ja tasaantuu. Mietin, että onko 10kg yhtään realistinen painonpudotus 2 kuukaudessa?

niih
Kyllä sen 10kg saattaa nopeastikin lähteä, tosiaan riippuu paljon on nestettä että nehän ne on ensimmäiset jotka lähtevät mutta jos ajatellaan että 5-8kg olisi nestettä ja loput sitä ihraa niin kyllä varmaan 2kk saat sen 10kg pois

Mulla lähti aikoinaan 15 kiloa parissa kuukaudessa, siitä tosin varmaan ekat viisi kiloa nestettä. Aika helposti lähti, kun kirjasin Kiloklubiin vähähiilariset syömiset ja liikuin kolme kertaa viikossa, lähinnä sauvakävelyä ja kotijumppaa. Bussin vaihdoin kävelyyn ja pyöräilyyn.

"a p"
Mulla lähti aikoinaan 15 kiloa parissa kuukaudessa, siitä tosin varmaan ekat viisi kiloa nestettä. Aika helposti lähti, kun kirjasin Kiloklubiin vähähiilariset syömiset ja liikuin kolme kertaa viikossa, lähinnä sauvakävelyä ja kotijumppaa. Bussin vaihdoin kävelyyn ja pyöräilyyn.
Onko tuo kiloklubi se ilmainen sivusto? Mä en voi bussia vaihtaa pyörään ja kävelyyn kun jo muutenkin pyöräilen ja kävelen.

vierasdf
Kiloklubi on ilmainen ja itse olen tykännyt siitä. 10 kiloa kahdessa kuukaudessa on ihan realistinen tavoite, kun aluksi voi lähteä muutama kilo nesteitä. Pitkällä aikavälillä keskimäärin puolisen kiloa viikossa on sopiva tahti, mutta yleensä menee niin, että alussa lähtee reilusti enemmän ja loppuvaiheessa paino voi junnata välillä paikallaan tai tulla vähän takaisinkin.

"Myy"
On huomattavasti helpompaa katsoa ruokavalio kohdilleen, kuin kuntoilla syödyt kalorit pois. Tämä ei siis kuitenkaan tarkoita sitä että pitää lakata syömästä tai olla nälillään, miettii mitä syö.

Ensin saattaa paino tippua huimallakin vauhdilla, mutta ei kannata masentua kun tahti sitten hidastuu. Ne kilot ei ole tulleet parissa kuukaudessa, joten ei ne lähdekään parissa kuukaudessa. Jos on 40kg ylipainoa, voi varautua pariinkin vuoteen että ne on tiputettu järkevästi, terveellisesti ja pysyvästi. Pikadieetit on turhia, niillä saa usein kilot takaisin kun lopettaa dieetin.

Mulla on nyt tippunut tammikuun 21. päivästa tiistaihin 11,2 kg. Ylipainoa oli ainakin 35 kiloa.

Uskon, että ainakin tuon 10 kiloa pystyt kahdessa kuukaudessa tiputtamaan kun syöt järkevästi ja lisäät liikuntaa ja herkut jätät kokonaan pois.

Yhteistyössä