Paljo maksaa vaahtomuovipatja palana ostettuna esim etolasta?tms?Ku tarviin kokoa 60x120?!?

minä yllätyin negatiivisesti etolan hintoihin. Tarkoitan siis että kuvittelin edullisemmaksi paikaksi. 5cm paksu patja maksoi 42,90e/neliö. minusta aika kallis. Sillä kun ostaa pinnasängyn patjan jostain muualta niin saa halvemmalla ja jopa päällisen myös.

jaha, että siis mielummin ikeaan ku etolaan... sillä ku mä katoin ihan tommosesta verkkokaupasta että ihan valmis patja maksaa 30 euroo, ni en mä kyllä samaan hintaan huoli mitään palaa mihkä mun pitää ite väsätä päällinen...

Tuo leikattava vaahtomuovi on kallista! En enää muista neliöhintoja, menevät paksuuden mukaan. Lopullinen hinta riippuu myös siitä, kuinka hyvin pystytään käyttämään vaahtomuovilevy hyödyksi, maksat myös hukkapalat...
Joskus voi saada halvemmalla jos tarvitsee vain pienen palasen kun siellä on juuri niitä jämpepaloja.
Luultavasti saat edullisemmin valmiin patjan jostain päällisineen :) Miten Jysk, eikö sielläkin oo edullista ja ainakin jotain patjoja valikoimissa?

Me haettiin täältä tytön sänkyyn patja.Oli kyllä normikokoinen ja maksoi 39.90e.Sai valita ottaako vaalpun vai vaalsin päällisen.Osaa sanoa hinnan jos soittaa.

Tampereen Vaahtomuovi Oy
Toiminnan kuvaus

Erikoisliike keskeisellä paikalla Tampereen kauppahallia vastapäätä.

Leikkuupalvelustamme saat vaahto- ja solumuovit haluamissasi mitoissa esimerkiksi istuinpehmusteisiin kotiin, mökille ja veneeseen. Laaja valikoima myös muita alan tuotteita, kuten styroxtäytteet, vahakankaat, rouheet ym.

Tervetuloa palveltavaksi!
Tuotteet/Palvelut

Leikkuupalvelu

Patjat, pehmusteet, tyynyt, peitteet, vanut, rouheet, styroxrakeet, solumuovit, vahakankaat, ja paljon muuta.
Tuotemerkit

ESPE
Hakua helpottavat sanat

Vaahtomuovi, superlon, solumuovi, vanu, vahakankaat, patjat, vaahtomuovipatja, pehmuste, styroxrae, styroxkuulat, Refluksikiila, jalkakiila, koroketyyny, muovitettu frotee, poikkilakana
Aukioloajat

Ma-pe 9-17.30
La 9-13
Yhteystiedot

Tampereen Vaahtomuovi Oy

Hallituskatu 7 33200 TAMPERE 03 2144623

Yhteistyössä