Paljastin millaisen lääkärintarkastuksen sain ajokorttia varten ja nyt kukaan ei halua olla yhtä aikaa liikenteessä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
Yksityisellä kävin hakemassa lopulta paperin kun eivät yleiselle huolineet.
Noh tämä topakka lääkäri kyseli lähinnä miten oon muuttanu ja sopeutunut suomeen, sitten kysyi listan kysymyksistä mihin piti vastata että kyllä tai ei.
Tuli kysymys "onko sinulla alkoholiongelma?" ja rehellisesti vastasin että "kyllä" niin lääkäri siihen "höpöhöpö, kyllä sen näkisi päällepäin"
Paras osuus oli kuitenkin näöntarkastus.
En nähnyt kahta alimmaista riviä numeroita, jolloin lääkärisetä käski siristää josko näkisin paremmin. noh sanoin toiseksi alimmaisen rivin numeroita ja meni vähän pieleen mutta lääkäri ei lannistunut... hän oli kai päättänyt saada mulle erinomaisen näön: "no arvaappa mikä numero se voisi olla" :whistle: :xmas:

Ihanaa, ettei onkelmasi näy päälle päin! Ja noit numeroita ei tarvi kaikkea nähdäkään! Joten moikataan kun pöristelet vastaan...
Alkoholiongelmaa ei oteta vakavasti, ennenkuin olet deekiksellä. Odotetaan ihmisen ottavan järjen käteen ihan itse!

fjonga oo suomalainen?

Ei pahalla mut just tommosten lääkäreitten takia vääränläiset ihmiset saa kortin heidän ansiosta ja sitten jää lapsia ja muita viattomia rattijuoppojen ja muitten holtittomien kuskien uhreiks...

Älä sinä kuiten mene päissään tai kohmissaan rattiin

Alkuperäinen kirjoittaja Ai etkö sä:
fjonga oo suomalainen?

Ei pahalla mut just tommosten lääkäreitten takia vääränläiset ihmiset saa kortin heidän ansiosta ja sitten jää lapsia ja muita viattomia rattijuoppojen ja muitten holtittomien kuskien uhreiks...

Älä sinä kuiten mene päissään tai kohmissaan rattiin

en oo suomalainen :)
Luvata en voi mutta en minä kyllä halua kännissä ajella ja ottaa niskoille jonku toisen hengen...

Alkuperäinen kirjoittaja fani:
anna palaa fjonga, jos oot oikeesti venakko niin kirjoitat briljanttia suomea - ja noilla eväillä, sedille sopivasti hymyilemällä - pärjäät täällä kyllä

eipä mulla ole puheessakaan aksenttia. nimestä vain huomaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ryhdistäydy!:
Ei se alkoholismi välttis näy noin nuorella vielä, mutta odotteles 5-10 vuotta, niin alkaa turvotus näkymään. :(

Peesi.
En halua ajatella fjongaa 30v, pitkätukka elvis.

lisa-marie-presley-fat-1.0.0.0x0.432x271.jpeg

Ei mullakaan lääkäri uskonut etten näe tarpeeksi ilman laseja ja jätti merkkaamatta korttiin lasit. En siis näe ilman liikennemerkkejä jne tarpeeksi kaukaa. Muuten se tarkastus oli tyyliin rastia ruutuun. Näkökenttätestin se vielä teki. Aika hölmöä että tarkastetaan mutta ei silti uskota että kuski on riski tuola tienpäällä ellei se näe kunnolla (tää oli siis mieltä etten tarvi laseja). Silmälääkäri kumminkin todennut ja minä että tarve on.

Yhteistyössä