Paljastin eilen miehelle, miksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elma

Vieras
tykkää rakastellessa olla päällä. Ja tuohan suuttu. Otti ja käänsi selän ja rupes nukkumaan. Syy on se, että en osaa rentoutua ollessani päällä. Siellä alan ajatella miten kamalalta näytän läskeineni ja pelkään, että mies rusentuu alle. Mulla on huono itsetunto, johon kieltämättä vielä vähän vaikuttaa meidän suhteemme alun sanomiset...

Muissa asennoissa ei ole mitään ongelmia, toivottavasti mies ei ajattele että sama juttu kaikessa seksissä... Yritin sanoa, että on vain tuon yhden asennon ongelma.

Ja siihenkin pieneen muta miehelle niin isoon asiaan löyty vatsaus: Korsetti.
Hyvän näkönen päällä, voi käyttää muulloinkin ja miehet tykkää.
Ja juu tää ei ole vaan miehen miellyttämistä. Tekee sekin paljon että mulla ois mukavaa vällyjen välissä ;)
Ja se rentoutuminen...juu... Taitaa olla ihan luonnollista. Mutta jos ottaisit asian vielä puheeksi että mitä mies voisi tehdä että sulla ois rennompi olo? Päällähän se nainen sillon määrää ja saatat ehkä löytää jotain mitä et tiennyt tuossa asennossa olevan mahdollistakaan! ;)

:o

Mitä aihetta miehellä on tuosta loukkaantua, ethän sää sanonu et miettisit et miten kamalalta MIES näyttää :laugh:

Mun vinkki on et silmät kii ja mielikuvitusta peliin, mäkin oon ihan ku Angelina Jolie kun oikein kovasti kuvittelee! :laugh: :laugh:

:( Pitäs varmaan miehen tuntea ittensä huonoksi eikä sinun jos tollasesta suuttuu eikä ymmärrä tukea sua

En tykkää minäkään. Kaikki ylimääräinen löllyy miehen silmien edessä ja tuntuu et jos ei miehen luut hajoa niin ainakin mennään läpi sängyn :ashamed:

Itsetunto-ongelmia on kroppani kanssa paljon :ashamed:

minäkään en tykkää olla päällä juuri siksi että mies sitten esteettä näkee olemattomat rintani ja mahamakkarani... joo-o. huono on itsetunto ja kieltämättä mies käyttäytynyt joskus sikamaisesti.

minäkin suostun olemaan päällä vain jos mulla on esim paita päällä :) mut mies tuppaa aina ottamaan paitani pois... ollaan kyl asiasta puhuttu ja sanoo, että rakastaa mua juuri näin, eikä haittaa makkarat ja roikkutissit :D mut kun mua haittaa :/
taitaa olla melko yleinen ongelma...?

kivaa täällä on kohtalo tovereita paljon =)
meillä ei sentään suututa kun kinuu siihen päälle mutta kieltäydyn...sanoo vaan että etsä ole mikään dinosaurus.....mutta johonkin toi itseluottamus ton suhteen on kadonnut :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
esteettä näkee olemattomat rintani

Peesi tähän, tuon takia mä en kehtaa olla päällä :(

Vaikka tiedän että mies käy kuumana pienirintaisista naisista, mutta mä EN ja inhoan rintojani ja inhoan miestä kun se tykkää pienistä rinnoista, koska sen takia en voi laittaa silikoneja!!

Minä tykkään kyllä muuten olla päällä mutta ilman rintaliivejä en ratsasta ukolla..Syystä että oeln kolmem lasta imettänyt87kk,1v8kk ja 1v9kk)ja rinnat ovat todellakin suuret nahkapussit mutta ne on todellakin tyhjät,eli pelkät roikkuvat nahkapussit joita häpeän ja paljon.

Mullakin jos eksälle sanoin en tunnen oloni on jotenki liian paljas ja pelkään etten oo tarpeeks hyvän näkönen, niin eiköhän se välillä suuttunu...! Ihmettelin vähän, että miten toi nyt sua loukkas? Omaa huonoa itsetuntoani vaan puran, ja selitän miks saatan ujostella. Sekin ujosteli välillä, oliskohan mun pitäny suuttua? :D Suurimman osan ajasta onneks osas ihan vaan kertoa mulle kuinka ihana oon ja kuinka täydellinen ja hyvän näkönen yms :D

Mulla on tissit kun zuluheimon naisilla mut tykkään silti olla päällä...ei kai ne teidän miehetkään mitään hunkseja oo, vai? Ja pistäkää vaik huone pimeeks nii ei nää, mut tuntuu ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaiken takana on nainen:
En tykkää minäkään. Kaikki ylimääräinen löllyy miehen silmien edessä ja tuntuu et jos ei miehen luut hajoa niin ainakin mennään läpi sängyn :ashamed:

Itsetunto-ongelmia on kroppani kanssa paljon :ashamed:

Tässä aika hyvin kiteytetty minunkin tunnelmani. Mies tykkää hirmuisesti siitä, jos olen päällä, mutta mulle se on ongelma. Täytyy vissiin yrittää tänään jutella uusiksi, jos jäi vähän epäselväksi sanoma illalla...

Alkuperäinen kirjoittaja helli:
Ja siihenkin pieneen muta miehelle niin isoon asiaan löyty vatsaus: Korsetti.
Hyvän näkönen päällä, voi käyttää muulloinkin ja miehet tykkää.
Ja juu tää ei ole vaan miehen miellyttämistä. Tekee sekin paljon että mulla ois mukavaa vällyjen välissä ;)
Ja se rentoutuminen...juu... Taitaa olla ihan luonnollista. Mutta jos ottaisit asian vielä puheeksi että mitä mies voisi tehdä että sulla ois rennompi olo? Päällähän se nainen sillon määrää ja saatat ehkä löytää jotain mitä et tiennyt tuossa asennossa olevan mahdollistakaan! ;)

Ei korsetteja, nainen on parhaimmilllaan alasti. Eikä minua tosiaan häiritse pienet makkarat. Kokeile joskus olla päällä selkä mieheen päin :)

Höpsö mies sulla. Olisi iloinen kun uskallat avautua seksiasioista. Mun mies ainakin tykkää ja itse sanoikin yks päivä et meidän pitäis puhua enemmän seksistä et mistä toinen tykkää ja mistä ei.

Mulla kans on tuo et jos on päällä niin mietin näytänkö siinä asennossa jotenkin pullukalta.

Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:
Mulla on tissit kun zuluheimon naisilla mut tykkään silti olla päällä...ei kai ne teidän miehetkään mitään hunkseja oo, vai? Ja pistäkää vaik huone pimeeks nii ei nää, mut tuntuu ;)

Vaikka oliskin huone pimeänä, ei se auta. Sillä minähän TUNNUN, mieti nyt, melkein sata kiloa höllyy päällä... Näin nätisti sanottuna :)

Kiva kun löyty kohtalotovereita! Siis ei kiva, että muillakin on samoja ongelmia, mutta kiva että jotkut tietävät miltä minusta tuntuu :)

Alkuperäinen kirjoittaja PeggyBundy:

Pimmeessä huoneessa voin mainiosti olla päällä. Ja valoisassa rintsikat päällä tai rauhallista tahtia, ettei kuulu tissien läiske naapuriin...

Mulla on vielä semmonen ongelma, että mies on kuin joku hunksi. Jos sitä nyt voi ongelmaksi sanoa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
esteettä näkee olemattomat rintani

Peesi tähän, tuon takia mä en kehtaa olla päällä :(

Vaikka tiedän että mies käy kuumana pienirintaisista naisista, mutta mä EN ja inhoan rintojani ja inhoan miestä kun se tykkää pienistä rinnoista, koska sen takia en voi laittaa silikoneja!!

Älä nyt miestäsi mieti silikoneja harkitessa! Nehän ovat sinua itseäsi varten. Sen sijaan voit miettiä, että mitä rintojen tuntosoluille tapahtuu ja säilyisikö alue erogeenisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Älä nyt miestäsi mieti silikoneja harkitessa! Nehän ovat sinua itseäsi varten. Sen sijaan voit miettiä, että mitä rintojen tuntosoluille tapahtuu ja säilyisikö alue erogeenisenä.

Mies on tehnyt harvinaisen selväksi mitä mieltä on silikoneista ja meillä on ollut usein todella usein tästä asiasta riitaa.

Joko silikonit tai mies ja tuo on ihan tosissaan, ja kyllä mä mieluummin tuon ukon valitsen sais vaan paremman itsetunnon :(

tiedän tunteen mut kai se mies kummiski älähtää jos alkaa tuntua liian tukalalta olo? Masentelin itse tuossa joku aika sitte omia kurvejani ku synnytys aika hiljattain takana. Ostin kaupasta sexyn alusasun ja itkunauru pääsi peilin eessä...johon mies sitte tuumas että no et sä voi olla mikää kakskymppinen tikku ku oot 3 lasta synnyttäny. Tuli niin hyvä mieli itelle etten oo sen koommin taas moisii pohtinu. Ja seki ärsytti ittes ku nyt tuollasta ees mietin ku ei mua ennenkää oo kropan virheet haitannu eikä koskaan sen takii oo ilman jääny. Ja tosiaan juu, onko ne meidän ukotkaan mitään kansikuvapoikia? Eipä niitäkää se pömppömaha tunnu häirittevän joten nauttikaamme siis mekin täysin rinnoin ja unohdetaan ne riippurinnat ja löysä vatsanahat....se o vaa sitä elämää se.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:

Mies on tehnyt harvinaisen selväksi mitä mieltä on silikoneista ja meillä on ollut usein todella usein tästä asiasta riitaa.

Joko silikonit tai mies ja tuo on ihan tosissaan, ja kyllä mä mieluummin tuon ukon valitsen sais vaan paremman itsetunnon :(

Minusta luonnolliset ovat parhaat. Tosin ei ole kokemuksia keinotekoisista eikä tulekaan

Yhteistyössä