Paljastaisitko rintasi veljesi nähden?

  • Viestiketjun aloittaja en itse
  • Ensimmäinen viesti
en itse
Eli mieheni sisko tuli suihkusta ja me mieheni kanssa syötiin iltapalaa. Tämä sisko tuli myös siihen pöytään istumaan ja sitten hän alkoi laittaa pyyhettään paremmin ja aukaisi koko pyyhkeen auki niin että kaikki hänen sulonsa oli siinä esillä. Itselläni meinasi leipä mennä väärään kurkkuun, ei itseni vaan mieheni takia. Miehenikin oli vaikeena. Kun jälkeen päin siitä puhuimme niin ei ole kuulemma lapsuudenkodissa ollut tapana alasti näyttäytyä ja vahingosta tässä ei ollu kyse.

Mitä ihmettä? Voisitko itse näyttäytyä rinnat paljaana veljesi tai isäsi edessä?
 
joo
Voisin, mutta en silti tekisi sitä minkään ruokapöytäyleisön nähden.

Broidit voisivat kyllä pelästyä, kun heillä ei ole lapsia ja vaimoilla saattaa olla terhakammat tissit kuin mun koirankorvat. ;)
 
Ei se mua kauheesti vaivais jos nelivuotias veli sattuis näkee mun tissit :whistle:

Ja ei haittais vaikka tuo 15veekin näkis. Ei siitä mun mielestä kauaa ole ku saunottiinkin yhdessä.

Mut me ollaankin protulaisia :D
 
mop
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Ei se mua kauheesti vaivais jos nelivuotias veli sattuis näkee mun tissit :whistle:

Ja ei haittais vaikka tuo 15veekin näkis. Ei siitä mun mielestä kauaa ole ku saunottiinkin yhdessä.

Mut me ollaankin protulaisia :D
Protulaisia?
 
Mulla ei ole veljeä.

Mutta voin näyttää tissini isälleni, entiselle isäpuolelleni, äitini nykyiselle miehelle, siskoni miehelle... Kaikkien näiden kanssa voin mennä saunaan.

Imetystilanteessa tissini ovat nähneet myös miehen veljet.

Sanokaa vaan sairaaksi, mulla ei ole mitään seksuaalisia häröjä ja sauna on vaan sauna :D
 

Yhteistyössä