Paljaalle pyllylle

• Viestiketjun aloittaja Piiskaava mies
  • Ensimmäinen viesti
Piiskaava mies
Kuin moni nainen fantasioi et saisi tuntemattomalta vanhemmalta mieheltä piiskaa paljaalle pyllylleen...siis kuten ennenvanhaan koivunoksalla?
Itseäni kiihottaisi piiskata pylly punaiseksi ja itsekin haluaisin saada piiskaa paljaalle pyllylleni:p

Kuinka ihanalta se tuntuukasn kun piiska sivaltaa pyllynposkia..kuinka ne alkaa kuumottaan ja punoittaan. Se kiihottaa:p Kunnon piiskauksen jälkeen on ihana tuntea kädet sivelemässä pyllynposkia ja kipu muuttuu nautinnoksi :p
Kaiken kruunaa ihana ja estoton, mielellään tuntikausia kestävä rakastelu :p

Jos fantasioit kyseisistä leikeistä niin laitappa meiliä tulemaan ja keskustellaan asiasta voisimmeko antaa toisillemme sitä mitä kumpikin haluaa. Olen ehdottoman luotettava ja 100% terve mies..ja kaikinpuolin kiva ja katseenkestävä ja kiva seuralainen.

Meilit osoitteeseen: aristoteles019@luukku.com

masokisti
Kuin moni nainen fantasioi et saisi tuntemattomalta vanhemmalta mieheltä piiskaa paljaalle pyllylleen...siis kuten ennenvanhaan koivunoksalla?
Itseäni kiihottaisi piiskata pylly punaiseksi ja itsekin haluaisin saada piiskaa paljaalle pyllylleni:p

Kuinka ihanalta se tuntuukasn kun piiska sivaltaa pyllynposkia..kuinka ne alkaa kuumottaan ja punoittaan. Se kiihottaa:p Kunnon piiskauksen jälkeen on ihana tuntea kädet sivelemässä pyllynposkia ja kipu muuttuu nautinnoksi :p

Jos fantasioit kyseisistä leikeistä niin laitappa meiliä tulemaan ja keskustellaan asiasta voisimmeko antaa toisillemme sitä mitä kumpikin haluaa. Olen ehdottoman luotettava ja 100% terve mies..ja kaikinpuolin kiva ja katseenkestävä ja kiva seuralainen.

Minä haluan tuollainen käsittely joka sinä kirjoitat mutta minä olen mies ja jos suomessa on joku nainen joka tuli kiimainen kun hän luki sinun kertomus ja haluaisit anna minulle samanlainen piiskaa kirjoittaa minulle maso.kisti@luukku.com

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja

Haluan sanoa ja painottaa että tämä ilmoitus on tarkoitettu VAIN naisille! Miehet EVVK !

Viimeksi muokattu:
Massokisti
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen kirjoittaja;11717145:
Haluan sanoa ja painottaa että tämä ilmoitus on tarkoitettu VAIN naisille! Miehet EVVK !
Mutta kun et saa yhtään naista muutenkaan, ota ihmeessä meitä miehiä. Vai toimitko mieshuorana/dominana naisille?

masokisti
Mutta kun et saa yhtään naista muutenkaan, ota ihmeessä meitä miehiä. Vai toimitko mieshuorana/dominana naisille?

Minä haluan saada piiskaa mielummin äidiltäni koska hän lyö varovaisempi mutta jos ei äiti halua anna,on liian kiltti ja ujo silloin minä haluan että isäni kasvattaa minua hyvän kansalainen!Jos olen ollut tottelematon minä haluan että vanhemmat rangaistaa minua!
Huom se edellinen kirje ei ollut minulta,se oli maSSokisti!En yhtään ymmärä mitä maSSokisti tarkoittaa?

Viimeksi muokattu:
masokisti

Olen mieshuora mutta en ota maksua!Mielummin olen valmis maksamaan saada nainen piiskaa minua!Mutta kun kaipaan piiskaa joka päivä eli aina kun pers ja reisiho on parantunut haluan että se nainen asuu minun luonani!Mutta niin kauan kun haen se nainen olen huora ja valmis jopa saada piiskaa mieheltä!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä