Palijokoha pisteitä?

• Viestiketjun aloittaja Roze
  • Ensimmäinen viesti
Roze
Kun ostin tälläsen rahkasyseemin, Exquisa nimisen, rasvaa vaan 0,2 %, 500g ja yritin löytää sille pistemäärää ostajanoppaasta, mutten löytäny. Valmistaja on joku Karwendel. Osaisko joku katella ehkä paremmin ku mä tai neuvoo palijo vois laittaa pisteitä koko 500 g pöntöstä.
Ei varmaa iha hirveesti, mut ois silti kiva tietää =)

Kiitti!

Roze
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 18:17 kauris-69 kirjoitti:
Mä voin laskea sulle sen pistemäärän. Laita mulle paljonko siinä on kaloreita/100g ja paljonko sisältää rasvaa.
kaloreita 366 kJ taikka 86 kcal

rasvaa on 0,2g ja kummatki on sataa grammaa kohen =)

Kiitti =)

kukkis80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 20:28 Roze kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 18:17 kauris-69 kirjoitti:
Mä voin laskea sulle sen pistemäärän. Laita mulle paljonko siinä on kaloreita/100g ja paljonko sisältää rasvaa.
kaloreita 366 kJ taikka 86 kcal

rasvaa on 0,2g ja kummatki on sataa grammaa kohen =)

Kiitti =)
Laskin vielä laskimella
100g vie 1,5p.
150g 2p.
200g 3p.
250g 3,5p.

kauris-69
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2005 klo 08:13 Roze kirjoitti:
Kiitos =)
Mitenkäs sä noi lasket oikee?
Ois kiva jos antaisit laskuohojeen ni ei tarvis sitte kysellä jos tulee vielä vastaa tollanen juttu.

Heippa!

Kukkis80 ehtikin jo vastailla sulle. Mä luulen että hänellä on käytössään Painonvartijoilta ostettu laskukone millä voi laskea noita pisteitä. Mulla on myös se ja se on kyllä hyvä kun koko ajan tulee kauppoihin joitain uusia tuotteita joita ei löydy Ostajan Oppaasta.

Kauris-69

kukkis80
Juu, sillä painonvartioiden points-laskimella lasken pisteet. On kyllä ihan ehdoton juttu. Nyt kun miehenikin laihduttaa niin hänkin paljon laskee pisteitä sillä ;)

Tilasin laskimen painonvartioiden sivuilta, eikä ollut kallis. Tarkkaa hintaa en muista, mutta eiköhän se sieltä löydy. Toimituskin oli nopea, kolme päivää meni ja laskin oli minulla.

Ostajan opas on myös kätevä, mutta itse tykkään enemmän laskimesta, koska ostajan opas paksunee joka vuosi melkoisesti. Ja jos on kiire niin aina ei hakemani tuote löydy heti. Mutta oiva apu ostajan opas on siihen, kun haluaa löytää kevyitä tuotteita.

hekottelija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2005 klo 12:55 kukkis80 kirjoitti:
Ostajan opas on myös kätevä, mutta itse tykkään enemmän laskimesta, koska ostajan opas paksunee joka vuosi melkoisesti.
Ostajan opas lihoaa sitä mukaa, kun me mammat laihdutaan. Sinnekös ne kilot meneekin? :LOL: :kieh:

Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2005 klo 15:11 kukkis80 kirjoitti:
ensin kalorit 100g kohden
sitten rasvat 100g kohden
ja lopuksi annosmäärä

näin ainakin mun laskin toimii :)
painetaanko ensin cal näpäintä ja sitten syötetään kalorimäärä ja sama juttu rasvan kanssa??? Vai laitetaanko ekana kalorimäärä ja sitten painetaan kalorinäppäintä???

kukkis80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2005 klo 19:10 Tintti1010 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2005 klo 15:11 kukkis80 kirjoitti:
ensin kalorit 100g kohden
sitten rasvat 100g kohden
ja lopuksi annosmäärä

näin ainakin mun laskin toimii :)
painetaanko ensin cal näpäintä ja sitten syötetään kalorimäärä ja sama juttu rasvan kanssa??? Vai laitetaanko ekana kalorimäärä ja sitten painetaan kalorinäppäintä???
ensin painat cal ja sitten kalorimäärä ja enter? seuraavaksi rasvamäärä ja enter? ja annoskoko ja enter?

en tiiä miten eritavalla laskin toimii. no, toivottavasti jotain apua saat :)

Yhteistyössä