Palautuminen omiin mittoihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Mä olen nyt vähän ymmälläni kun tämän tokan raskauden jälkeen paino ei olekkaan lähtenyt tippumaan niin kuin tippui ekan raskauden jälkeen :/

Nyt synnytyksestä kuukausi ja ylimääräistä on vielä n. 5kg. Olen jättänyt herkut pois ja tehnyt vaunulenkkejä mutta paino ei vaan meinaa millään tippua. Ekan viikon aikana tippui sen pari kolme kiloa ja nyt junnannut pari viikkoa paikoillaan. ( en kuitenkaan ole millään laihdutuskuurilla)

Ekan raskauden jälkeen en edes ajatellut mitä suuhuni laitoin enkä edes liikkunut näin paljon ja silti paino putosi, lopulta 5kg miinuksen puolelle.

Onko vielä toivoa että se tästä lähtisi tippumaan, synnytyksestä siis kuukausi, ja imetän ihan samalla lailla niinkuin esikoistakin.

Onko muilla kokemusta tällaisestä?

Tuttu juttu! Mulla putos paino esikoisen syntymän jälkeen vähän turhankin helposti vaikka söin hurjia määriä. Jälkitarkastuksessa oli jäljellä 13:sta raskauskilosta enää 3kg.
Toisen lapsen synnyttyä paino ei pudonnutkaan aluksi. Kiloja tuli raskausaikana 14 ja jälkitarkastuksessa oli jäljellä 6,5kg. Olin ihan pulassa koittaessani survoa jotain päälleni vauvan ristiäisiin. Mut kummasti se paino lähti sit kuitenkin taas itsekseen laskuun. Aikaa meni vaan enemmän. Vaaveli on nyt 8kk ja alan olla taas normaalissa painossani.

mulla tuli kiloja 21 joista 8 jäi laitokselle ja sit 2 kuukauden aikana oli lähteny yhteensä 13, sit se tippuminen stoppas muutamaks kuukaudeks ja sit taas läks pari kiloa, nyt synnytyksestä kohta 7kk ja kiloja on vielä 4 jälellä, joka on kyl jotenki outoa koska kaikki vanhat vaatteet mahtuu päälle!

Minä en oikeastaan edes odota palautuvani entiseen painoon, koska lapsen kantelun myötä on tullut ihan oikeita lihaksia etenkin yläkroppaan ja en halua niistä luopua!

Myös jalat ovat vahvistuneet, kun on tullut käveltyä niin paljon. Ehkä olen kiinnostuneempi esim. vyötärönympäryksestä, joka kyllä pienenee päivä päivältä...

Mulla on jotenkin aineenvaihdunta hidastunut (ummetusta jne) joten en odotakaan että laihtuisin nopeasti. Olen ottanut tavoitteeksi "ristiäisiksi kuntoon" ;)