Kokeilehan nyt kaksi viikkoa mennä joka hiivatin aamu ulos ja illalla viimeiseksi myös. Ja jos lapset ovat sen ikäsiä, että heitä ei voi jättää keskenään, otat heidät myös. Kun tulette sisälle, voitte eteisessä räsyllä putsata kenkiä ja sitten kävelette pikkuisen joka paikassa kengät jalassa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyse ei ole pennusta, joten pennun tihutyöt ja pentukoulutukset ei käy syiksi
Mutta kun, mä imuroin kuitenkin JOKA PÄIVÄ, vaikkei sitä koiraa nyt olekaan. Lattiat pesen kans suht usein, joka toinen päivä ainakin...
Kuntoilu ei tod olis pahitteeksi ja sit olis se syy, minkä takia lähteä ulos.
Kumotkaa!!
Pystyttiin aiemminkin järjestämään ulkoiluttamiset niin, että lapsia ei tarvinnut ottaa mukaan...Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Kokeilehan nyt kaksi viikkoa mennä joka hiivatin aamu ulos ja illalla viimeiseksi myös. Ja jos lapset ovat sen ikäsiä, että heitä ei voi jättää keskenään, otat heidät myös. Kun tulette sisälle, voitte eteisessä räsyllä putsata kenkiä ja sitten kävelette pikkuisen joka paikassa kengät jalassa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyse ei ole pennusta, joten pennun tihutyöt ja pentukoulutukset ei käy syiksi
Mutta kun, mä imuroin kuitenkin JOKA PÄIVÄ, vaikkei sitä koiraa nyt olekaan. Lattiat pesen kans suht usein, joka toinen päivä ainakin...
Kuntoilu ei tod olis pahitteeksi ja sit olis se syy, minkä takia lähteä ulos.
Kumotkaa!!
Hyväntekeväisyyteen voi lahjottaa 100 euroa. Hupsis, koira sairastui ja oli mentävä eläinlääkäriin. Tuntuuko budjetissa?
Haluat lähteä reissuun, kuka hoitaa koiraa?
Siihen se koira kyllä pikkuisen auttaa. Aina se on onnellinen kun tulet kotiin, ruoka on aina hyvää ja kaikki huolesi se jaksaa kuunnella.Alkuperäinen kirjoittaja ap:En tiedä, että viittiskö kuitenkin pyytää myös niitä hyviä puolia. Mä sekoan!!!
Sekin on koettu ja kestettyAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Pentu koira on fysiikan lakien vastainen; siitä tulee paskaa ulos enemmän kuin menee ruokaa sisään.