Palaute huutonetin ylläpitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Onko kukaan laittanut palautetta huutiksen ylläpitoon asiattomista palautteista? Minä sain juuri neutraalin palautteen toteutumattomista kaupoista ja nyt kyllä ottaa päähän. Ja siinä palautteessa vielä valehdellaan. Poistaako huutonet noita palautteita ja millä perustein?
Olen kyllä laittanut meiliä tälle henkilölle ja pyytänyt poistamaan palautteen joka mielestäni on täysin aiheeton koska mitään kauppoja ei ole koskaan edes tehty. Nyt tämä henkilö sanoo meilissään minua valehtelijaksi. Voitte varmaan kuvitella että ottaa päähän!*murisee* Minulla oli tuote myynnissä ja siinä oli hv. Yksi huuto oli tullut eikä hv ylittynyt. Huomasin kuitenkin itse vielä tarvitsevani tuotetta jotan suljin huudon... Ja nyt olen huutjan mielestä valehtelija. Onko tää nyt teistä reilua?

Sun ei tartte myydä tuotetta jos hv ei ylity. Huutiksen ylläpito ei rupea toimimaan tuomarina, tämä on heidän pääsääntöinen linjansa, mutta ainahan voi kysyä. Voithan vastata palautteeseen että hv ei ylittynyt, ei kauppoja. Tarjosiko hän sinulle sitä summaa mikä oli hv:nä?

Jos kauppa ei toteutunut, miten tämä henkilö on päässyt antamaan sinulle palautteen? Huutonetin ylläpitäjät poistavat kyllä aiheettomat palautteet, jos ehtivät... Joo ja niitä pimeitä tyyppejä siellä kyllä riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos kauppa ei toteutunut, miten tämä henkilö on päässyt antamaan sinulle palautteen? Huutonetin ylläpitäjät poistavat kyllä aiheettomat palautteet, jos ehtivät... Joo ja niitä pimeitä tyyppejä siellä kyllä riittää.

Neutraalin ja positiivisen voi antaa vaikka hv ei ylity. Negatiivistä ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:
Miten olisi jos itsellesi kävisi noin? Olisit ostamassa tuotetta ja myyjä sanoisi, ettei myykkään. Ottaisi varmaan päähän.

Ainahan on se mahdollisuus että myyjä sulkee huutonsa. Minusta on lapsellista alkaa silti laittamaan palautetta kun kauppoja ei syntynyt. Jos itselleni noin kävisi niin kyllhän se hetken ketuttaisi mutta en todellakaan sen takia palautetta laittaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Sun ei tartte myydä tuotetta jos hv ei ylity. Huutiksen ylläpito ei rupea toimimaan tuomarina, tämä on heidän pääsääntöinen linjansa, mutta ainahan voi kysyä. Voithan vastata palautteeseen että hv ei ylittynyt, ei kauppoja. Tarjosiko hän sinulle sitä summaa mikä oli hv:nä?

Tajosi juu hv summan, mutta suljin kohteen kun tajusin vielä itse tarvitsevani tuotetta ja siinä tapauksessa en sitä myynyt. Jos hv olisi ylittynyt niin en olisi sulkenut kohdetta vaan oikeaoppisesti ja itse nieleskellen myynyt tuotteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:
Ei kai se yksi neutraalipalaute voi pilata päivääsi? Lapsellista tai ei

Ei varsinaisesti pilaa päivääni mutta kun mitään kauppoja ei ole syntynyt niin miksi edes laittaa palautetta. Ja kuitenkin itse pyrin olemaan rehellinen kauppias (sekä myyjänän että ostajana) niin kyllä tuollainen valheellinen palaute tuntuu inhottavalta. Muissa palautteissani kuitenki kiitellään kaikesta ja jopa rehellisyydestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:

Tajosi juu hv summan, mutta suljin kohteen kun tajusin vielä itse tarvitsevani tuotetta ja siinä tapauksessa en sitä myynyt. Jos hv olisi ylittynyt niin en olisi sulkenut kohdetta vaan oikeaoppisesti ja itse nieleskellen myynyt tuotteen.

Kyllä mä vähän sitä mieltä olen että olet ansainnut sen neutraalin... Vaikka hv ei ylittynyt ja sinulle tarjottiin kuitenkin se summa jonka olit asettanut hv:ksi niin hyviin tapoihin jo kuuluu myydä.

Yhteistyössä