palasina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot

Vieras
onko muita hermoromahduksen partaalla olevia odottajia? olen rv 30 ja Tuntuu että pimahdan, olen väsynyt ja stressaantunut! En jaksa liikkua missään töitten päälle, ei huvita ja ei kiinnosta. kotona kiukuttelen ja ero miehestä on käynyt mielessä monta kertaa! onko tää tämmönen ohimenevää, siis kuuluuko normaalina raskauteen? jokatapauksessa itken jokapäivä jättikyyneleitä ja ihan sydämen pohjasta.. pelottaa miten tämmöinen surullisuus ja ahdistus vaikuttaa lapseen... kiitos jos joku viitsii kommentoida!

Täällä toinen tunnevuoristorataa kiitävä ohjus..
Kyllä taitaa kuulua ihan tähän raskaana olemiseen. Olen itse viikoilla 34 ja viime yö meni märistessä ja murehtiessa. Kiukuttelen miehelleni ja sit tulee taas paha mieli, kun tiiän, että toinen yrittää kuiteski parhaansa mukaan, mutta kun MIKÄÄN ei riitä!
Eniten surettaa, kun seksi on ollut jäissä 3kk miehen puolelta. Ei vaan halua/uskalla touhuilla mitään ja olen yrittänyt vinkata, että muutakin seksiä on kuin yhdyntä, mutta ilmeisesti olen jo niin hautomon näköinen, ettei kiinnosta. Hellii kyllä ja pitäis olla siitä oikeasti iloinen, mutta kun tuolla omassa päänupissa nousee myrsky, en saa sitä pysäytettyä, vaikka kuinka yritän!
Omakin liikkuminen on jo vaikeata ja kivuliasta ja siksi saikulla. Postilaatikolle saan itteni raahattua ja sen jälkeen oonkin sitten jo ihan kuitti. olen tehnyt siinä sovinnon itteni kanssa, että mitä en jaksa, niin ei tarvikaan jaksaa. Mahakin on jo ku ois ison melonin nielly, paikat turvoksissa, joten lepään nyt ennen kuin vauva tulee, jotten oo sitten aivan poikki jo valmiiksi. mitään poppaskonstia en ole itestäni löytänyt tuohon kiukustumiseen ja pököilyyn. kait menee ohi itestään. toivottavasti mies vaan jaksaa. joskus näyttää että siltä lähtee hiukset päästä, kun on niin väsy duunista ja sit kotona vielä tämmönen pirttihirmu..

Sama vika tääl. Rv 25 ja hermot tosi kireellä. Olen suunnattoman iloinen vauvasta, mutta muuten tuntuu että kaikki hauskuus elämästä on kadonnut. En jaksa juurikaan duunin jälkeen mitään muuta, ja tuntuu että elämä on pelkkää työtä ja nukkumista. Sosiaaliset kontaktit vähentyneet ja hieno seksielämäkin on hiipunut lähes olemattomiin. Väsyttää, kiukuttaa ja masentaa.

Täällä ilmoittautuu yksi joka on TODELLA täynnä tätä odotusta!

Mä oon koko ajan ihan raivona ja pahalla mielellä, täällä kotona tästä kärsii jo kaikki! Mä en vain voi sille mitään että yhtä äkkiä räjähdän ja seuraavassa hetkessä itken todella lohduttomasti.
Mä oon niin täynnä tätä jatkuvaa särkyä, kolotusta, ahdistavaa oloa. Mä todella toivon että tää vauva syntys ja äkkiä. Mulla OIKEESTI kärsii jo mielenterveys.

Nyt koko ajan kyttään jos hyvinkin synnytys antaisi jotain merkkejä. Toisaalta tämä tässä niin rassaakin kun ensin valvot yöllä kun supistelee ja sitten aamuyöstä ne loppuukin ja mitään ei sitten tapahtunutkaan!

No, ei tässä nyt muuta voi kun yrittää pysyä järjissää joka tuskin enää pitkään onnistuu! Nii, siis rv 33+3.

Yhteistyössä