Palan tunne kurkussa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli mulla on nyt jonku aikaa ollut palan tunne kurkussa, samantapainen oli viime keväänä ja syksynä..
Yleensä tämä "pala" tuntuu iltaisin, päivisin on niin paljon muuta etten kerkee sitä huomaamaan. Pala tuntuu aataminomenan alapuolella ja on tosi inhottava tunne :(
Mistä voi johtua??

Mulla on ollut myös silloin tällöin. Viimeksi tuntui pari kuukautta ja on tosi inhottavaa. Mulle se tulee aina, jos on paljon stressiä tms.
Poskiontelontulehdus voi myös kuulemma aiheuttaa tuota palan tunnetta,

Mä oon ollu räkänen nyt kyllä tosi kauan... Kilppariakin oon miettiny, mutta ulkopuolelle ei tunnu/näy mitään.
Millonkohan kannattaa mennä lääkäriin? Ei kai se mikään kasvain voi olla kun tuntuu vain jaksoittain?

[QUOTE="a p";27907660]Onko se vajaatoiminta vaarallista?[/QUOTE]

Hoitamattomana voi olla. Suosittelen jos vähänkin mieltä painaa pyytää labroina TSH,T4V.

Tunnetko mitään jos kokeilet kilpirauhasen kohdalta? Kilpirauhanen sijaitsee juuri aataminomenan alapuolella "kuopassa" ( itsellä tuo kuoppa on näkyvillä :) )

Koita närästyslääkettä. Minulla auttaa tuohon samaan palaan. Mulla on ollut tuota häiritsevää palantunnetta viimesyksynä ja nyt ihan hiljan kun olen ollut flunssassa.
Mutta ota närästyslääkettä!

Yhteistyössä