Palaan alkuperäiseen suunnitelmaan. Huomenna asuntohakemus vetämään. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
http://keskustelu.kaksplus.fi/t886476

Tämmösen keskustelun löysin, mutten sitä toista, jossa purin pahaa oloani ja selitin syitä miksi halusin eron. Nyt ne on kaikki potenssiin kymmenen. |O Tuon keskustelun jälkeen se romantiikka kesti taas van hetken. Tai no onhan mies käyny suukottelemassa halailemassa kun tullu kotiin tai koittanu lämmitellä minua. :/ Sitten tuli lisäksi mustasukkaisuus, kun se kuvitteli, etä halusin eron siksi kun olen kiinnostunu jostain muusta. Syntäreistä ja joulusta oli paineita niin oli vähän tiuskimista, mutta kuitenkin yleistunnelma sopuisa. Ei edes pahasti lapsille räyhänny.

Mutta koitti uusi vuosi, palasi vanhan pahat tavat entistä pahempina. Tajusin, ettei se sitä kotikaljaa enää juonu vaan palasi varkain takasin kolmos koffiin. Huomautin siitä niin jo tuli vähän tiuskaisua takaisin. Sittemmin on alkanu enempi ja enempi räyhäämään lapsille ja nyt alkanut ihan suoraan lyömään niitä. |O Ja eilen taas karju mulle että olen laiska paska kun en siivonnu vaan makasin kipeänä sohvalla. Meillä oli naapurin tyttöki kylässä ja yks anto tulla sellasella voluumilla että lapset ei uskaltanu tulla kamaristaan. Mulla ei edes pelottanut. Kun se ensimmäinen sana tuli huutaen, minusta tuli turta ja ajattelin, että tämä oli sitten tässä ja aloin miettiä miten eron toteutan. Minun masokistin päiväni ovat ohi enkä anna sen kohdella lapsia noin.

Huomenna asuntotoimistoon. Pitäkää peukkuja. :D

Niin siis palaan alkuperäiseen suunnitelmaan mitä marraskuussa aattelin.. Että annetaan lapsille yhteinen joulu ja yhdet synttärit omasa talossa.. Itselleni sitten synttärilahjaksi ero. :whistle: Täytin 26 maanantaina..

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Niin siis palaan alkuperäiseen suunnitelmaan mitä marraskuussa aattelin.. Että annetaan lapsille yhteinen joulu ja yhdet synttärit omasa talossa.. Itselleni sitten synttärilahjaksi ero. :whistle: Täytin 26 maanantaina..

Saanko udella, että kuin kauan olet ollu miehen kans yhdessä ja kuin kauan aviossa? Itse olen myös vm'82

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mikset menisi jo tänään sinne asuntotoimistoon?

Tänään ryven tässä pahassa olossani. :kieh: On niin paska olo ettei jaksa. enkä viittiny näin lyhyellä varotusajalla kysyä anoppia ottamaan poikia kylään.. puol 3 pitää mennä tk.n näyttämään poikien korvia ja omia korvia... Sitte ku saadaan reseptit antibiootteihin niin rokotan ne rahat ukolta. sillä tuli eilen palkka..

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Saanko udella, että kuin kauan olet ollu miehen kans yhdessä ja kuin kauan aviossa? Itse olen myös vm'82

4 vuotta tuli täyteen tapaninpäivänä. vuosi on asuttu omassa talossa. Koko 4v kumminki yhdessä. Oltiin aiemminki yhdessä elokuu 2000-huhtikuu 2002... Ja palaanpa takaisin siihenki alkuperäseen suunnitelmaan että mitään on-off-suhteita en ala harrastamaan. rasittamaan sellasella itseä ja lapsia... Se oli nyt viimeinen niitti. Onko isällä joku oikeus läimästä tytärtään täysillä takapuolelle kun toinen vähän vitkuttelee hampaiden pesua??!!! |O

4 vuotta tuli täyteen tapaninpäivänä. vuosi on asuttu omassa talossa. Koko 4v kumminki yhdessä. Oltiin aiemminki yhdessä elokuu 2000-huhtikuu 2002... Ja palaanpa takaisin siihenki alkuperäseen suunnitelmaan että mitään on-off-suhteita en ala harrastamaan. rasittamaan sellasella itseä ja lapsia... Se oli nyt viimeinen niitti. Onko isällä joku oikeus läimästä tytärtään täysillä takapuolelle kun toinen vähän vitkuttelee hampaiden pesua??!!! |O

Ei todellakaan ole |O . Lapsen lyöminen on rikos.

:hug: Se mieskin taatusti tietää, ettei ole.
Voi että ikävä elämäntilanne sulla, voimia!

:hug: sanonpa niinku kaikille muillekki: aluksi on varmasti rankkaa ja saattaa kaduttaakki mut ihan satavarmasti kun pääsette oman elämän alkuun eikä kukaan oo siinä aiheuttamassa painostavaa tunnelmaa,ootte paljon onnellisempia!

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
:hug: sanonpa niinku kaikille muillekki: aluksi on varmasti rankkaa ja saattaa kaduttaakki mut ihan satavarmasti kun pääsette oman elämän alkuun eikä kukaan oo siinä aiheuttamassa painostavaa tunnelmaa,ootte paljon onnellisempia!

Juu, tämä mulla onkin nyt johtotähtenä.. :D

Mulla on vähän sama tilanne, ja oon ettiny asuntoa silleen en niin kiireellä, no toissailtana mulla kiehahti ja eilen sulloin pojat autoon ja asuntotoimistoon ja muuttopäivä olis 1.3.. aikaisemminkin olisi saanut muuttaa mutta vuokratakuut tekee tiukkaa..Samantien helpotti tää kauan kestäny stressi ja nyt aivan mahtava fiilis! En usko että tuun katumaan tekemääni ratkaisua vaikka musta tuleekin kaikkien ihailema yh-mutsi... =) Itseasiassa ootan jo innolla että pääsen laittamaan lastenhuonetta ja muutenkin sisustamaan mun omaa kotia =) ja sunnuntaina meen kattomaan itelle omaa autoa..

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
Mulla on vähän sama tilanne, ja oon ettiny asuntoa silleen en niin kiireellä, no toissailtana mulla kiehahti ja eilen sulloin pojat autoon ja asuntotoimistoon ja muuttopäivä olis 1.3.. aikaisemminkin olisi saanut muuttaa mutta vuokratakuut tekee tiukkaa..Samantien helpotti tää kauan kestäny stressi ja nyt aivan mahtava fiilis! En usko että tuun katumaan tekemääni ratkaisua vaikka musta tuleekin kaikkien ihailema yh-mutsi... =) Itseasiassa ootan jo innolla että pääsen laittamaan lastenhuonetta ja muutenkin sisustamaan mun omaa kotia =) ja sunnuntaina meen kattomaan itelle omaa autoa..

Juu minäkin odotan innolla että saa tehä kodistaan sellasen ku tykkää ja hoitaa sitä niinku tykkää ilman että joku tyrannisoi.. :whistle:

Mie meinasin hakea sossusta takuuvuokran. Pirauta sinäkin asuntosihteerille.

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:

Juu minäkin odotan innolla että saa tehä kodistaan sellasen ku tykkää ja hoitaa sitä niinku tykkää ilman että joku tyrannisoi.. :whistle:

Mie meinasin hakea sossusta takuuvuokran. Pirauta sinäkin asuntosihteerille.
joo pitää kysyä...se helpottaskin aivan älyttömästi! täällä kun pitää maksaa kahden kk:n vuokratakuu, eli reilu tonni!!

Kiitos kaikille. :D

Enkä kyllä todellakaan enää muuta mieltäni. Olen nyt nähnyt, että ei tuo mies mene kuin paskemmaksi. Mikään kolmenkympin kriisikään oikeuta tuommosta. Ja tuota hemmetin henkistä väkivaltaa en jaksa enää. Usein kun sitä kuuntelee niin tekee mieli vetää sitä turpaan. Mutta mulla onkin itsehillintää. :kieh:

Yhteistyössä