palaa käämit tähän lumeen, mä en tajua minne mä noi koirat vien paskalle!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omistaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omistaja

Vieras
joka paikassa niin paljon lunta, että ne ei tee tarpeitaan kun eivät pääse "suojaan" niitä tekemään, kun kumpikaan ei suostu tekemään esim.omaan pihaan, kävelytielle tms vaan pitää mennä jonnekin "piiloon" paskomaan.

siis en sano et olis huono asia et ne ei pasko jalkakäytävälle :D mut vois ne mun puolesta kohta senkin tehdä niin saisin siivottua ne sit pois ja sillä sipuli kun vaihtoehtona on rämpiä tuntitolkulla edestakas tuolla kun missään ei oo hyvä.

meidän koirilla sentään pitkät jalat ja ovat melko suuria, et pääsevät kuitenkin sinne lumikasojen päälle, mutta eihän sinnekään paskoa voi -niiden mielestä...

tää on niin ärsyttävää.

Meillä taas on vähän päinvastoin, asun kaupungin liepeillä ja kakat pitää kerätä. Ja Koira haluaa kiivetä just sinne lumikasan päälle tai keskelle upottavaa hankea kakkaamaan, ja sitten mun on rämmittävä/kiivettävä hakemaan se kakka vuorenhuipulta tai umpihangesta. Ähh.

mullakin palaa, mutta siksi ettei meidän koirat pääse sinne lumihankiin paskomaan. tekevät sitten siihe tielle, mistä korjaan kikkarat, mutta kiva sitten kun tuleekin sitä löysempää tavaraa tai pissat...

Mä vakavasti harkitsin että lapioin tonne mettän reunaan itelleni ja koiralle polun.. :p Mut onneks tuo suostuu vapaana menemään sinne hankeen ja metikköön ihan itekseen..

Yhteistyössä