Osaisko joku kertoa miten se tehdään? Sattuiko?Mites sen jälkeen? Oliko pahanmakuista litkua??
Voi myös paiskata yv.
:flower:
Voi myös paiskata yv.
Välillä jouduin jonkin verran kääntymään, siinä on yleensä lääkäri ja hoitaja joka avustaa siitä vatsan päältä kun tähystin tulee suolenmutkaan. Minusta ikävintä oli just ne mutkat kun siinä sattuu jonkin verran, samoin ne ilman tuhauttamiset. Mahantähystys oli minusta kuitenkin kokemuksena ikävämpi.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Ollaanko koko ajan kyljellään vai joutuuko kääntyileen?Montako ihmistä tähän toimenpiteeseen tarvitaan?
Siellä oli ainakin minulla sellaiset kertakäyttöpöksyt, joissa oli reikä oikealla kohdalla, kyllä niihin voi laittaa siteen.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Sinne piti olla saattaja jos tarvii lääkitystä ja mä en saattajaa mukaani saa. Tosin joudun perumaan ajan jos menkat alkaa just sillon :/ Toivotaan vaan ettei ala
Ok, hyvä tietää, jos ne alkaa, täytyy soittaa sinne =)Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Siellä oli ainakin minulla sellaiset kertakäyttöpöksyt, joissa oli reikä oikealla kohdalla, kyllä niihin voi laittaa siteen.Alkuperäinen kirjoittaja Kaukaa hyvän näkönen:Sinne piti olla saattaja jos tarvii lääkitystä ja mä en saattajaa mukaani saa. Tosin joudun perumaan ajan jos menkat alkaa just sillon :/ Toivotaan vaan ettei ala
Mut jos siellä on entisestään aftoja, repeää ne eikä parane oitkiin aijoihin! Aftoja kyllä tulee helposti niistä valmisteista, missä on natriumlauryylisulfaattia ja niitähän on paljon, jopa käsikauppavalmisteissa:-(Alkuperäinen kirjoittaja www:mulla oli 2 hoitajaa ja lääkäri
muistaakseni kerran piti kääntyä selälleen
ne pierut jälkeenpäin ei sitte haise ne sano mulle siitä kun naureskeltiin... se on puhdasta ilmaa mitä ne pumppaa sisään ja puhtaana tulee ulos
Alkuperäinen kirjoittaja mitäjärkee?:Näissä valmisteissa sitä on:Alkuperäinen kirjoittaja www:Mut jos siellä on entisestään aftoja, repeää ne eikä parane oitkiin aijoihin! Aftoja kyllä tulee helposti niistä valmisteista, missä on natriumlauryylisulfaattia ja niitähän on paljon, jopa käsikauppavalmisteissa:-(
http://spc.nam.fi/indox/nam/humspc.jsp?nimi=&luvanhaltija=&myyntilupanro=&atc=&freetext=natriumlauryylisulfaatti&vaikuttavat=&muoto=&haitta=&kaytto=&vasta=&x=0&y=0
englanniksi sodiumlaurylsulfat
OsanottoniTässä juuri vetelin litran tyhjennysainetta, 1.5 litraa spritea sen kyytipoikana ja 1½ litraa vettä janooni ja odottelen nyt koska alkaa tyhjentyä. Melkoinen ähky on. Litku oli hirveää, viimeinen lasillinen tökki, mutta onneksi sitä oli vain litra.
Nykyään on hoitajapula ja suuret ikäluokat on jonossa tähystyksiin, jotka on seulonnoilla saatu aikaan. Osalle tulee pahojakin komplikaatioita, mutta ei niistä kannata mainitaOsaisko joku kertoa miten se tehdään? Sattuiko?Mites sen jälkeen? Oliko pahanmakuista litkua??
Voi myös paiskata yv.