Paksumpi limakalvo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ronja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ronja

Vieras
Vinkki: Kohdun limakalvo voi saada paksummaksi Omega-7-kapseleilla. Erään tutun kohdun limakalvo oli vain 3 cm, lääkäri ehdotti Omega-7:ää ja limakalvo oli seuraavalla mittauksella 7 cm. Kannattaa ehkä kokeilla? Pitäisi siten varmaan toimia samalla tavalla kuin greippimehu. Harmi vaan kun on aika kallista.... :-(

Kiitos Ronja vinkistä. Anteeksi tyhmä kysymys (olen uusi vauva-asioissa) mutta mitä hyötyä on paksummasta limakalvosta? Voiko itse jotenkin päätellä onko limakalvo paksu vai ei? Kiitos etukäteen vastauksesta ja onnea yrittämiseen.

Täällä juuri siemailen greippimehua ja juon sitä kyllä siihen tarkoitukseen että ovis hetkellä ns. hedelmälliset limat olisivat runsaammat ja siten yhdyntä helpompaa. Ei mun käsittääkseni greipillä ole mitään tekemistä kohdun limakalvojen kanssa. Sen sijaan limakalvon on hyvä olla siellä kohdussa kunnossa sen vuoksi, että alkio sinne paremmin kiinnittyisi kierron loppupuolella (siihen voi olla avuksi siemailut punaviiniä).

Olenko oikessa?!

Kyllä, millimetreistä oli kysymys, sori... =) Mitä paksumpi limakalvo, sen helpommin alkio kiinnittyy. Jos limakalvo on liian ohut alkio ei voi kiinnittyä ollenkaan.

Yhteistyössä