Mistä löytäis? Neuletakkikin käy, mutta mielellään pusero. Kaikki kaupat, puodit, kojut ja nettiputiikit käy, kunhan "oikeat" kaupat sijaitsevat Pirkanmaalla. Nokia-Ylöjärvi-Tampere-Lempäälä. :snotty:
Juu ja tekisin itse, jos vain osaisin.... :xmas:
Lauantaina kävin sokoksella, anttilassa, seppälässä ja lindexillä, en löytänyt. H&M online shopissakaan ei ollut...
Juu ja tekisin itse, jos vain osaisin.... :xmas:
Lauantaina kävin sokoksella, anttilassa, seppälässä ja lindexillä, en löytänyt. H&M online shopissakaan ei ollut...