"pakolaisten" toimeentulotuki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsy

Vieras
Meidän suomalaisten työllä ansaittu kansaneläke on jotain 600€ luokkaa, eikös?
ja mitähän mahtaa parikympisen Muhammetin toimeentulotuki olla kuukaudessa kun pääsee suomeen oleilemaan tuilla? kertokaapa mulle, kun en tiedä ;)
Arvaus on lähemmäs 900€/kk, mitäs muut veikkaa?

Lapset kulkee reiman vaatteissa, somppuilla on ihan uusia emmaljungan lastenvaunuja, ja autoja on sosku alkanut ostelemaan, ainakin espoossa on parilla perheellä tila-autoja pontiac transpoint ja chryslerin voyager ja kukaan perheestä ei käy töissä. Mäkin varjään kenkä plankilla naaman ja meen soskun luukulle katotaan mitä mä saan?

Pakolaisen toimeentulotuki, jos sitä tarvitsevat, on sama ku muidenki kunnan asukkaiden. Ei enempää eikä vähempä.

Ei oo sitte tullu mieleen et maahanmuuttajista suurin osa käy töissä? Tyhmempiki tajuaa ettei sossu kellekkään autoa osta.

Ja kansaneläke on muuten eri asia ku työeläke. Jälkimmäinen on tuloista riippuvainen ja ansaittu työllä, ensinmainittu ei.

lastenvaunut saa tarvitseva soskun kautta. kuuluu jokaiselle tt tuen piirissä olevalle.
perusosa on sama, olet suomalainen tai pakolainen.

autoista toki itsekin sanon, koska täällä ainakin osa ajaa valtion leasing-autoilla, tämän asian kuulin päättävän ihmisen suusta. tosin varma en ole, mutta niin väitettiin...
mut ei oo multa pois, ei ne niille ilmasia silti oo...

lastenvaunut saa tarvitseva soskun kautta. kuuluu jokaiselle tt tuen piirissä olevalle.
perusosa on sama, olet suomalainen tai pakolainen.

autoista toki itsekin sanon, koska täällä ainakin osa ajaa valtion leasing-autoilla, tämän asian kuulin päättävän ihmisen suusta. tosin varma en ole, mutta niin väitettiin...
mut ei oo multa pois, ei ne niille ilmasia silti oo...

Mitä tarkoittaa tuo leasing-auto?

Joo, kyllä ainakin Lahessa mutiaiset ajalee hienoilla autoilla, asuu järvenrannalla hienoila asunnoissa kaapeli-TV:t asunnoissa, eikä ole edes töissä...!
Jaa mistäkö olen kuullut, no niiltä maahanmuuttajilta, ja ne nauraa Suomen järjestelmälle kokoajan!!!