Pakkomielle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salarakkaaseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

salarakkaaseen

Vieras
Olen onnellisesti naimisissa ja silti ihastuin puoli vuotta sitten toiseen mieheen. Hänen kanssa saan kokea kiimaa ja intohimoa, järjettömän estotonta seksiä, mitä en ole mieheni kanssa seurusteluaikojen jälkeen kokenut. Tapaamme vain pari kertaa kuussa, useammin ei onnistu välimatkojen vuoksi, mutta silloin saan niin runsaasti mieletöntä seksiä, jonka luulisi pitävän mut tyytyväisenä pidemmän aikaa. Mutkun ei, tällä viikolla kun ei olla nähty, kärvistelen tajuttomassa ikävässä ja hän on mielessäni koko ajan. Tekee melkein mieli lopettaa koko suhde, kun tää ikävä sattuu niin hirveästi. Enempää en voi kuitenkaan saada, enkä koskaan voisi kuvitella eroavani aviomiehestäni, hän on silti elämäni mies ja rakastan häntä syvästi.

Miten osaisin suhteuttaa seksisuhteen sille sopivaan arvoonsa, eli nauttia vain noista hetkistä ja elää muu aika normaalisti elämääni keskittyen asioihin, joista nautin aikaisemminkin? Nyt vain mikään muu ei oikein kiinnosta, hänestä on tullut suorastaan pakkomielle. Kotona mieheni kanssa menee hienosti, mutta se ei lohduta oloani. Neuvoja?

Ei ole pakkomielle, mutta ottaa aikaa ja ajatuksia.
Muutama ollut aviovaimon ohella... Nyt erityisen ihana
ilmestys jo kolme kuukautta. Tapaamiset harvassa.. ehkä
se riuduttaa. Ei kuitenkaan estä flirttailua uusien kanssa.
Aviovaimokin erityisen tärkeä ja pysynyt tyytyväisenä..

Aika tekee tehtävänsä ja kiihkeys kuihtuu. Aktiivinen ei ole
vain yhden kanssa, vaikka se ei sinua tässä lohduttanekaan.
Ota salarakkaasta saamasi ilo ja into voimavaraksi arkielämään. Meillä on vain yksi elämä !

Myös se riuduttaa, etten koskaan tiedä, tuleeko seuraavaa kertaa. Tapaamisesta sovitaan lähinnä silloin, kun sähköpostit kuumenevat liikaa. Haluaisin tämän jatkuvan pitkään, mutten halua tukahduttaa toista enkä roikkua kinuten tapaamisen yhteydessä jo tietoa seuraavasta. Äidilläni oli yli 15 vuotta kestänyt suhde toisen varatun kanssa...

Mitkä tekijät naisessa on teillä miehillä vaikuttanut siihen, että olette jaksaneet olla salasuhteessa juuri heidän kanssaan pitkään? Siis muutkin tekijät kuin hyvä seksi ja fyysinen viehtymys? Kuinka tärkeää vaihtelun- ja kokeilunhalu on? Entä onko romanttiset eleet naisen puolelta himontappajia, jos ei ole kyseessä mistään rakkaustarinasta? ;)

Hyvä seksi, läheisyys tärkeää. Fyysinen viehtymys, hyvin sanottu. Vaihtelua ja kokeilua ehkä seksin suhteen, ei niinkään ihmissuhteen. En hae parempaa vaimoa.
Toki kiintymys, mielenkiinto tärkeitä. Rakkauden tunnustaminen tappaa salasuhteen ainakin minun osalta välittömästi. Samoin liika kiinni roikkuminen.

Romanttisuus, toisen huomioiminen, kunnioittaminen, epäitsekkyys, vapauden hyväksyminen ovat avainjuttuja.
Hyvän kakkossuhteen löytäminen, hoitaminen ja pitäminen vaikeampaa kuin aviosuhteen, huomattavasti vaikeampaa...
Onnea valitsemallasi tiellä !

Eiks se ole ihanaa jos olet löytänyt jonkun joka saa sut tuntemaan jotain todella mahtavaa Ja se odotus kun tietää että kohta tavataan..miltä se tuntuukaan!! Mulla on ollut salainen rakkaus jo kohta kaks vuotta ja aina se on yhtä ihanaa,vaik tavataanki viikottain...joskus jopa kaks kertaa Ensin hellän kiihkeät suudelmat kun tavataan ja sit sängyssä pari tuntia Mulla on kuitenkin se hyvä asia etten ole aina mieheni silmien alla ""vahdittavana "" Muista nauttia elämästä kun vielä on mahdollisuus!!

Minä en pidä pikku piristystä pahana, kerran täällä ollaan, joten elämästä kannattaa nauttia, älä kuitenkaan anna sen alkaa hallitsemaan ""oikeaa elämääsi""..vaan pidät sitä exstrana elämässäsi, sanoithan että sinulla on hyvä aviomies, jonka kanssa menee hyvin, vaali sitä suhdetta kaikesta huolimatta.

Itselläni voisi olla sama tilanne kuin sinulla, minulla on ihana aviomies, sexikin maistuu kaikkien vuosien jälkeen mahtavalta, yhdessä on hyvä olla. Tapasin vuosi sitten miehen jonka kanssa harrastin sexiä, se tuntui kiihottavalta, jälkeenpäin tuli paha olo siitä mitä oli tehnyt mutta nyt haluaisi kokea saman uudelleen saman miehen kanssa. Ollaankin yritetty saada aikataulumme sopimaan, jotta saisimme kokea kaiken uudelleen. Pelkään vain jääväni kiinni, avioliittoani en halua menettää, mitään rakkaudentapaista en kyseistä miestä kohtaan tunne, pelkkää sexiä ja erilaisuutta kaivaten..

Ajatuksia