pakko vielä kehua anoppia :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä olen ehkä maailman laiskoin ikkunoiden pesijä. Alakerrasta pesen ikkunat ulkoa ja sisältä ehkä kerran, korkeintaan kaksi kertaa vuodessa. Yläkerrasta taas pesen vain sisäpuolelta ja sieltäkin korkeintaan kerran vuodessa.

Me ollaan kohta 4 vuotta asuttu tässä ja mä en ole KERTAAKAAN avannut ikkunoita ja pessyt niitä sisältä. Enkä myöskään KOSKAAN pessyt yläkerran ikkunoita ulkopinnoilta. Eli suomeksi sanottuna vähän heikot on olleet näkymät ikkunasta katsottuna :D .

Sillä aikaa kun mä olin sairaalassa, niin anoppi oli meillä katsomassa esikoista. Olivat sitten yhdessä miehen kanssa avanneet joka ainoan huoneen ikkunat, imuroineet pölyt ja kuolleet ötökät ja anoppi pessyt järjestään kaikki lasit.

Nyt muuten näkyy aika hyvin uloskin, jipii :D

Alkuperäinen kirjoittaja Niippu:
lainaatko anoppias tännekin, mulla kuukauden päästä la ja meijän ikkunat kans kaipais kiillotusta...

Juu mä luulen että anoppi kyllä heltyy... taitaa olla tuo "viimeisillään raskaana" se taikasana :D

Ja Jiscoana sinne sitten seuraavaksi =)

Ihana anoppi sulla!!! :heart: :heart:

Ite olen myös raskaana ja puhetta oli anopin kanssa muutaman kerran ikkunan pesusta ennen vauvan syntymää. Sitten kun olin kuurannut joka ainoa ikkunan välin ja karmin, anoppi tokaisi että " nytkö sä olet mennyt pesemään ikkunat, olisinhan minä voinut tulla auttamaan kun kerran kotona olen päivät pitkät.."
Eipä sitten viitsinyt sanoa tuota silloin kun ikkunanpesu oli suunnitteluasteella :D

eipä sillä, hyvin nuo jaksoin pestä itsekkin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Mahtava anoppi.
Oikein ilo lukea positiivistakin anopista kun täällä aina hirveetä sättimistä vaan..

Juu mulla on kyllä oikeesti ihan kympin anoppi. Vaikea keksiä pahaa sanottavaa hänestä :heart:

Se on mukavaa että teilläkin anoppi tulee pesee ikkunat. niin meilläkin välillä. On oikein tehopakkaus ja toki mukavaa, kun on joku joka hiukat auttaa. Ostinkin hänelle kiitokseksi t-paidan misäs lukee ihanne anoppi.

Alkuperäinen kirjoittaja tannuli:
Ihana anoppi sulla!!! :heart: :heart:

Ite olen myös raskaana ja puhetta oli anopin kanssa muutaman kerran ikkunan pesusta ennen vauvan syntymää. Sitten kun olin kuurannut joka ainoa ikkunan välin ja karmin, anoppi tokaisi että " nytkö sä olet mennyt pesemään ikkunat, olisinhan minä voinut tulla auttamaan kun kerran kotona olen päivät pitkät.."
Eipä sitten viitsinyt sanoa tuota silloin kun ikkunanpesu oli suunnitteluasteella :D

eipä sillä, hyvin nuo jaksoin pestä itsekkin :saint:

Tyypillinen puhuu lämpimikseen- tyyppi :kieh: .

Sä olit kyllä reipas kun pesit itse....mä veikkaan että meillä pestään seuraavan kerran nuo ikkunat sitten kun anoppi taas innostuu :ashamed: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on mukavaa että teilläkin anoppi tulee pesee ikkunat. niin meilläkin välillä. On oikein tehopakkaus ja toki mukavaa, kun on joku joka hiukat auttaa. Ostinkin hänelle kiitokseksi t-paidan misäs lukee ihanne anoppi.

Sama juttu. Itse tunnen olevani suorastaan laiska lehmä verrattuna superreippaaseen anoppiini. Mutta hän ei koskaan kehuskele reippaudellaan, tokkopa hän edes ymmärtää miten mahtavan uuras hän onkaan. Tyyppinä siis itse vaatimattomuus.

Hieno idea tuo t-paita ja varmasti lämmitti anoppisi mieltä :flower: =)

Onnea turkilmas pienestä nyytistä :heart: :heart: En ole tainnut onnitella vielä!!
Joten paljon onnea :flower: :flower: :flower:

Itsekkin alan olla jo tulisilla hiilillä... la loppukuusta..
No, nyt meni asian vierestä kylläkin..

Alkuperäinen kirjoittaja tannuli:
Onnea turkilmas pienestä nyytistä :heart: :heart: En ole tainnut onnitella vielä!!
Joten paljon onnea :flower: :flower: :flower:

Itsekkin alan olla jo tulisilla hiilillä... la loppukuusta..
No, nyt meni asian vierestä kylläkin..

Kiitos =) :hug: . Hitto vie, eipä ole sullakaan enää paljon jäljellä. Kohta on nyytti sylissä sullakin :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Niippu:
lainaatko anoppias tännekin, mulla kuukauden päästä la ja meijän ikkunat kans kaipais kiillotusta...

Juu mä luulen että anoppi kyllä heltyy... taitaa olla tuo "viimeisillään raskaana" se taikasana :D

Ja Jiscoana sinne sitten seuraavaksi =)

Juu, kiva homma... ja meillä on sitten sitä pintaa mitä pestä!
:D

Alkuperäinen kirjoittaja pella:
meidän anoppi muuttui heti kun miehen sisko sai lapsen.meillä ei ole käynyt enää.

Toi on tosi surullista :| . Meillä ei kyllä ole vaikuttanut lapset mitenkään suhteisiin. Meillä on kaksi lasta, toisella miniällä on yksi ja kolmannella ei yhtään. Ja kaikkien kanssa anoppi tulee hienosti toimeen :heart:

Yhteistyössä