Pakko uutisoida? Marmatusta Iltasanomista...

Mua alkaa pikkuhiljaa raivostuttamaan nämä uutiset joita saapi lueskella iltapäivälehdistä http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1507409. Miksi niitä yleensäkin pitää julkaista täällä meidän lehdistössä? Mä en nyt tarkoita sitä että pitäisi piiloitella tälläisiä tapauksia, mutta jotain rajaa kuitenkin voisi vedellä johonkin suuntaan.

Nyt me sitten tiedetään että Detroitissa 2-vuotiaan lapsen elämä oli pelkkää helvettiä ja sen vanhemmat yrittivät hävittää pojan ruumiin grillissä :| Tulipa hyvä mieli :(
 
Laita Iltasanomille palautetta. Enemmän siitä on apua kun täällä marmattamisesta. Mä olen ottanut ihan tavaksi laittaa palautetta aina jos joku asia riepoo ja joskus sillä on ollut ihan vaikutustakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Sattuneesta syystä jätän nuo yleensä lukematta....
Mä olen lopettanut BBC:n ja CNN:n sivujen lukemisen just noiden juttujen takia. BBC ei ole yhtä paha kuin CNN:n, jonka sivuilta noita vastaavia bongailee jatkuvasti. Nyt sitten niitä saa lukea meidän iltapäivälehdistä... Luulisi että jotain muuta uutisoitavaa löytyisi tästä maailmasta kuin kauhutarinoita pienten lasten kohtaloista.
 
Aivan kypsä
Ja noi videopätkät...tänäänkin ois tarjolla videopätkää kun suomalaiset äijät kiduttaa Virossa metsästysretkellään villisikaa.
Vihaan metsästäjiä muutenkin, tappaisivat vaikka toisensa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laitettaisiinko nuo sen takia viihdesivulle kun sinne ei niin paljoa niitä juttuja tule?Enemmän tulee uutissivulle.
Mutta tyhmää silti.
Mä veikkaan, että siksi kun viihde-sivuja lukevia se kuolema eniten kiinnostaa, kun viihde-sivuilta seuraavat julkkisten elämää heidän eläessäkin. Ja esim. just jotku Jyrki Hämäläiset, Mia Permannot ja Mandit nyt ihan selkeesti on viihde-otsikon alle sopivia henkilöitä.

Tökeröä silti, minunkin mielestäni. TODELLA tökeröä! Eiköhän panna porukalla palautetta! Jos saataisiin muutosta aikaiseksi kun jokainen sanoo samasta asiasta!
 
lieksan lyyli
Voipi olla tökeröä mutta tollasta kun tapahtuu niin tottakai lehdet siitä kirjoittelevat. Suomessa on lehdistöllä aika suuri vapaus kirjoittaa asioista, on kuluttajan oma asia mitä lehdestä sitten lukee. Vaikenemalla tollaset asiat eivät lakkaa tapahtumasta.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laitettaisiinko nuo sen takia viihdesivulle kun sinne ei niin paljoa niitä juttuja tule?Enemmän tulee uutissivulle.
Mutta tyhmää silti.
Mä veikkaan, että siksi kun viihde-sivuja lukevia se kuolema eniten kiinnostaa, kun viihde-sivuilta seuraavat julkkisten elämää heidän eläessäkin. Ja esim. just jotku Jyrki Hämäläiset, Mia Permannot ja Mandit nyt ihan selkeesti on viihde-otsikon alle sopivia henkilöitä.

Tökeröä silti, minunkin mielestäni. TODELLA tökeröä! Eiköhän panna porukalla palautetta! Jos saataisiin muutosta aikaiseksi kun jokainen sanoo samasta asiasta!
Pistin
 
Anna
Eikö teillä ole suurempia murheen ja huolen aiheita kuin marmattaa tuollaisista asioista? Aika hyvin näyttävät asiat olevan. Ei huolta taloudellisesta tilanteesta, ei parisuhteesta, perheväkivallasta, koulukiusaamisesta. Hei kamaan!
 
Minna
Jos urheilija kuolee, niin se uutisoidaan urheilusivulla. Jos joku ulkomainen ihminen kuolee, niin se julkaistaan ulkomaansivuilla. samalla logiikalla jos viihdealan ihminen kuolee, se julkaistaan viihdesivulla. Lehtien viihdesivut eivät ole vain "viihdettä" vaan myös viihdealan uutisia. Sitähän esimerkiksi jonkun julkkiksen kuolemakin on.
Vuodesta toiseen hämmästellään tätä asiaa mutta näin yksinkertainen selitys on.
Jos joku viihdetaiteilija kuolee, niin millä sivuilla hänen kuolemastaan on lupa kertoa?
Ei se ainakaan vainajaa häiritse, jos se on niillä sivuilla millä hän eläissäänkin on esiintynyt
 

Yhteistyössä