Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mutta oleksä vanhempi? Eli ikäsi.
:hug:![]()
:kieh: voi muru sua.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mutta oleksä vanhempi? Eli ikäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mutta oleksä vanhempi? Eli ikäsi.
Kuules. viime yö oli jotain spesiaalia, mut lupaan, että en kerro kelleen. Pidetään se meidän salaisuutena![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mutta oleksä vanhempi? Eli ikäsi.
Kuules. viime yö oli jotain spesiaalia, mut lupaan, että en kerro kelleen. Pidetään se meidän salaisuutena![]()
|O Olin viimeyön oman miehen vieressä. Minulla on alipi. B)
`Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mä oon nimittäin jo 29. Yritän vaan kysyä ikääsi, että tiedän, kuinka tulee suhtautua tuohon "kuis panee"-lauseeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Kiitos kysymästä, ei pane. Mutta toivossa on hyvä elää :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:`Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mä oon nimittäin jo 29. Yritän vaan kysyä ikääsi, että tiedän, kuinka tulee suhtautua tuohon "kuis panee"-lauseeseen.
Ooot sit lapsukainen ja 80-luvulla syntynyt. Ei toimisanoo 70-luvun laps
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
sano lapamato