Pakko puute

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sama

Vieras
Onko ymmärrettävää että mä oon miehen mielestä nykysin tyhjästä kärtyävä, koska en ole saanut häneltä neljään vuoteen?

(enkä kyl siis keltään muutakaan tietenkäännäinä vuosina, koska musta ei oo petturiks)

Mut sitä en ymmärrä että miten mies jaksaa olla tyyni ja rento vaikkei tietääkseni hänkään oo saanu tietenkään Jopa tuntuu ettei häntä haittaa tää tilanne joka on mulle raskas ja hyvin rankka kesäkin taas edessä kun ei ole mitään romantiikkaa edes

(ja tää on valitettavsti tosi! ei provo jos joku epäilee ja kysyn uusix kun ei tullu aimmin vastauskii)

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemamma:
Siis tuo on kyl melko harvinaista (ainakin tietääkseni) että MIES ei anna naiselle NELJÄÄN VUOTEEN!! :O Jos saan udella niin missä syy, onko hän kertonut? Ja ihan aiheesta kyllä kärttyät! :)

No hänellä tulee kipu kuulemma sinne :(

mut kiitti että ymmärrystä löytyy teiltä minulle :) tosiin kuin mieheltäni joka alkaa haukkumaan "nymfomaaniksi" jos valitan tästä puutteesta jota siis kesätny jo näin monta vuotta :'(

Kaksi vaihtoehtoa; On piilohomo tai saa tarpeensa tyydytettyä jonkun muun naisen kanssa. Ei kukaan ainakaan täysjärkinen jaksa/viitsi/halua vain ja ainoastaan itse itseään tyydyttää 4 vuotta. Ihmisellä on tarpeensa.

Siis tuo on kyl melko harvinaista (ainakin tietääkseni) että MIES ei anna naiselle NELJÄÄN VUOTEEN!! :O Jos saan udella niin missä syy, onko hän kertonut? Ja ihan aiheesta kyllä kärttyät! :)

No ei toi nyt niin harvinaista ole. kyllähän täälläkin joka ilta keskustellaan tästä aiheesta ja yllättävänkin monta pihtarimiestä löytyy.

Onko mieskäynyt lääkärissä kivun vuoksi? Jos ei, passitahan kaveri lääkäriin. Jos ei suostu lääkäriin edes tutkittavaksi, ainakin minä ilmoittaisin siinä tapauksessa etsiväni seksini muualta.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

No hänellä tulee kipu kuulemma sinne :(

Kehota menemään lääkäriin! Jos mies suostuu menemään, niin lähes varmasti puhui sulle totta ja apua ongelmaan saattaa löytyä tai olla löytymättä. Ellei suostu lääkäriin, niin tee päätelmäsi.

Yhteistyössä