Pakko purkaa johonkin..pitäkää peukkuja etten olis raskaana.

Ehkäisy ollu käytös ja vielä täys imetys päälle.Mut on niin sen oireet...menkatkin toki puuttuu ja tää kuvotus... :x

Pelkään niin et oon raskaana,taas.Vauva vasta 3,5kk. :heart: Joten ei tarvis olla...mut jos oon niin thats it,aletaan mahaa kasvattaa mut en mä kyllä ilosta kattoon hypi heti ainakaan... :ashamed:

Teen testin pian kun mies tulee kotia ja sit kipitän käymäs pojan opettajan kanssa palaveeraamas mut voin tulla sit kertomaan tuloksen. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ehkä se on vaan mahatautia...
Mutta hyvä, että olet jo ajatellut, mitä sitten teet, jos oletkin raskaana :)
Se ajatus helpottaa,meillä on nimittäin ollu oksu tautia tuos muksuilla..mulla vaan jatkuu ja jatkuu..mut jospa se vaan ei meinaa mennä multa ohi..toivotaan näin. :ashamed: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Väsymys teki minulle raskausoireita.
Saatko levättyä tarpeeksi?
En.Kiva ku löytyy muitakin vaihtoehtoja ku raskaus...toivossa on hyvää elää testiin asti. :saint:

Jos oon niin en enää ikinä harrasta yhtikäs mitään missä on pienikin riski raskautua... :snotty:

Ammattilainen
Tosi monella on pahoinvointia just tuossa kun vauva on 3-4kk. Se varmaan jotenkin kuuluu kuvioon. Pitäiskö tehdä väitöskirja aiheesta. Oon sen verran monelta kuullut. :xmas:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
mahdollisuus olla raskaana tossa tilanteessa on kyllä pieni...
Sitä oon miettinyt..olispa noin. :ashamed: Just samanlainen pahoinvointi vaan on.... :x
No sulla on niin vähän aikaa edellisestä synnytyksestä, raskaudesta, olet imettävä äiti. Hormonitoiminta on täysin mullinmallin vielä ja pahoinvoiva olo voi johtua ihan siitä :) Niin on mullakin ollut välillä lasten syntymän jälkeeen ja
pari muuta raskausaikaista vaivaa ilmestyi.

Vaikka ei se mikään ihme ole raskaaksi tulla tuossa ajassa edelliseen synnytykseen, olen senkin kerran kokenut. Ikäeroa lapsille tuli vuosi. Erona se, että me emme ehkäisseet alunperinkään vaan annoimme vauvan tulla, imetys ehti loppua, menkatkin oli kerran jo tulleet jälkivuodon jälkeen.

Eli sun tilanteessa luottaisin siihen, että olisi erittäin harvinaista jos ei mahdotonta. Jos kuitenkin niin käy voin rohkaista, että siitä selviää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Tosi monella on pahoinvointia just tuossa kun vauva on 3-4kk. Se varmaan jotenkin kuuluu kuvioon. Pitäiskö tehdä väitöskirja aiheesta. Oon sen verran monelta kuullut. :xmas:
mulla ei nyt varsinaisesti ollu pahoinvointia vaan ällötystä ja hirmusta väsymystä ja vannoin et se vaan kuuluu asiaan..toisin kävi raskaana oltiin

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Jos oon niin en enää ikinä harrasta yhtikäs mitään missä on pienikin riski raskautua... :snotty:
Heh, toivottavasti miehesi osaa pestä kalsaripyykkinsä itse. :LOL:

vieras
täällä kans yksi, joka jokaisesta "hameennostosta" raskautuva. Meillä on 3 lasta 2v ja 6kkn sisällä, ja voin kertoa että imetys ei ole ehkäisykeino=). Mutta päivääkään en vaihtaisi pois.

muuttanut
Mulla käy ainakin joskus niin, et jos alan epäillä jotain ton tyylistä kuin nyt raskaus tai mahatauti, niin niitä oireita alkaa kummasti ilmestyä. Eli siis alkaa tuntua pahoinvointia ja mahan vääntöä kun kuulee et on oksennustautia liikkeellä. Jos menkat myöhässä, niin alkaa kummasti mahassa tuntua muka liikkeitä tai rinnat on arat...

Mielen voimalla on kumma vaikutus.... Toivotaan ap et saat sen negan :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä voisin sen raskauden mielelläni ottaa kun ei tunnu meiltä millään onnistuvan...
Valitettavasti tasan ei mee onnenlahjat. Kenenkään epätoivotut raskaudet ei ole vauvaa yrittäviltä pois eikä päinvastoin. Elämä on niin epäreilua, ei mene aina niin kuin toivoo :(

Yhteistyössä