Pakko nauraa itselleen :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja darkstarmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

darkstarmama

Vieras
Oon juuri parantunut ikävästä flunssasta muuten mutta vielä on jäljellä järettömät yskäkohtaukset pari kertaa päivässä.
No, olen raskaana nyt kohta viikolla 33 ja arvatahan saattaa miten siinä käy kun rykii keuhkojansa pihalle... pissa saattaa karata housuun kun vauvan pää jo mukavasti painaa rakkoa.
Olo on kuin mummolla joka kärsii pidätysvaikeuksista , että eihän tässä voi kun nauraa. :laugh: Ja ikää mullakin 27vee ja nyt jo tulee nää vanhuuden vaivat. :headwall: :laugh:
Onneksi ei muuten nuo ongelmat vaivaa kun yskiessä vaan, mutta ihan täytyy sanoa että jo huvittaa tämä. =)

Eipä tässä muuta, kiitos kun sain jakaa tämän kanssanne. :D

Ihana kun jaoit. Juuri eilen mietin samaa (tauti ja yskä täälläkin...) kun muistin olleeni yskässä viimeksi kevättalvella 2004 kun odotin viimeisilläni esikoista, joka oli perätilassa ja monotti rakkoon mahtavasti jaloillaan. :whistle: Lirahti kerran jos toisenkin, hehe. Ja täytyy myöntää, että eipä se ihan täysin ole palautunutkaan sen jälkeen vaan tarttee erityisesti keskittyä pidättämiseen kun yskäisee, muuten tulee housuun. :ashamed:

Joo, matka lähikauppaan käynee tenaladyja hakemaan. :laugh: Mulla palautu pidätyskyky pojan syntymän jälkeen takaisin onneksi, mutta katsotaan kuinka nyt kakkosen kohdalla käy. =) No, elämäähän tää vaan on ja eihän se onneksi lorona reittä pitkin valu. B)

mä nauroin justiinsa samaa, tai mulla karkaa pissa oksentaessa. eikä auta vaikka kuinka treenaisi :laugh:

pistä Tenaa tai niitä Alwaysin uusia suojia housuun niin ei tartte yskiä jalat supussa :D ja pikaista paranemista!

Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:
Joo, matka lähikauppaan käynee tenaladyja hakemaan. :laugh: Mulla palautu pidätyskyky pojan syntymän jälkeen takaisin onneksi, mutta katsotaan kuinka nyt kakkosen kohdalla käy. =) No, elämäähän tää vaan on ja eihän se onneksi lorona reittä pitkin valu. B)

Heh, Tenat. :D Mulla oli kaksi niin perättäistä raskautta, että ei kyllä palautunut kuntoon, tai no, parani tietty, mutta ei täysin. Nyt kuopuksen syntymästä 2 v ja edelleen siis jonkinlaista vaivaa, mutta aika laiska olen ollut noita römppälihaksia treenaamaankaan. :kieh:

Paranemisia! :hug:

Mie kans olin nuorempaa oottaessani kauheassa yskässä monta viikkoa ja tosiaan ois tenat ollu kyllä kova sana kun yskiä paukutin niin et kuset oli housussa.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
mä nauroin justiinsa samaa, tai mulla karkaa pissa oksentaessa. eikä auta vaikka kuinka treenaisi :laugh:

pistä Tenaa tai niitä Alwaysin uusia suojia housuun niin ei tartte yskiä jalat supussa :D ja pikaista paranemista!

Kiitos vinkistä.
:D Niitähän se on nyt hankittava ihan heti ( lähikauppa onneks tien toisella puolella) kun meinasin tästä tänään lähteä kirppareillekin ja ei tosiaan kehtaa siellä rueta yskimään niin että valuu pisut housunlahkeesta. :laugh:
Olispa noloa :ashamed: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:

Heh, Tenat. :D Mulla oli kaksi niin perättäistä raskautta, että ei kyllä palautunut kuntoon, tai no, parani tietty, mutta ei täysin. Nyt kuopuksen syntymästä 2 v ja edelleen siis jonkinlaista vaivaa, mutta aika laiska olen ollut noita römppälihaksia treenaamaankaan. :kieh:

Paranemisia! :hug:

Kiitos. =)

Kiitos vinkistä.
:D Niitähän se on nyt hankittava ihan heti ( lähikauppa onneks tien toisella puolella) kun meinasin tästä tänään lähteä kirppareillekin ja ei tosiaan kehtaa siellä rueta yskimään niin että valuu pisut housunlahkeesta. :laugh:

mä olen ratkaissut sen riisumalla housut pois ennen oksentelua, jos kotona puklailen. kun näin rv 30 sen voi jo ennustaa että millon tulee pitkä sylki :D
voithan säkin kokeilla lähteä kirppikselle bottomlessinä?

Siksi niitä lihaksia olisikin tärkeää treenata koko ajan.
Itsellä lirahtelee myös tässä toisessa raskaudessa aika herkästä (aivastus, naurunpuuskat, yskäisyt) ja itse ainakin tunnustan, etten ole ihan hirveän ahkerasti treenannut edellisen synnytyksen jälkeen.

Kiitos vinkistä.

mä olen ratkaissut sen riisumalla housut pois ennen oksentelua, jos kotona puklailen. kun näin rv 30 sen voi jo ennustaa että millon tulee pitkä sylki :D
voithan säkin kokeilla lähteä kirppikselle bottomlessinä?

:laugh: Ja kaikki palstalaiset tunnistaa missä se darkstarmama viipottaa ilman housuja isoine mahoineen. :D
:laugh: Tuli ihan tippa linssiin kun nauratti niin paljon, onneks ei sentään housuun. :)

sä voit aina vedota siihen että raskaana muisti tuppaa katoamaan :laugh:
meillä ainakin mies on vakuuttunut että istukkaa ei näytetty esikoisen syntymän jälkeen, koska ne olikin puolet mun aivoista. ja nyt kuulemma on toinenkin puoli lähdössä sitten varppina pois :D

sä voit aina vedota siihen että raskaana muisti tuppaa katoamaan :laugh:
meillä ainakin mies on vakuuttunut että istukkaa ei näytetty esikoisen syntymän jälkeen, koska ne olikin puolet mun aivoista. ja nyt kuulemma on toinenkin puoli lähdössä sitten varppina pois :D

Ai teilläkin kärsitään tästä ns. dementiasta? :D Kyllä alkaa tuntua että nää raskausoireet ja vanhuuden oireet käypi hyvin yksiin. :laugh:
Mie unohin ykspäivä kassiin kuus purkkia jogurttia, huomasin vasta illalla että käsilaukussa oli kun kävin aamulla kaupassa. Ei ollu kassiin mahtunut joten tungin ne sinne ja unohdin autuaan onnellisena. No, poishan ne piti viskata tietysti mutta että näinmeillä ja tuo oli vaan yks esimerkki. :ashamed: :laugh:

Yhteistyössä