pakko laihtua kesäksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iiris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iiris

Vieras
mulla on pakkomielle laihtua kesäksi. en ole liikalihava mutta pyöreä keskivartalo vaivaa mua ja haluun päästä mun inhottavista synnytyksen jälkeisistä kahvoista eroon. mutta miten???en ehdi käydä salilla kuin ehkä kerran tai kaks viikossa... ja itsekuri on olematon... olisi helpompi jos joku laatisi mulle jonkun sellasen ohjelman mitä noudattaa....auttakaa mua!!!

mä en taida tänä vuonna ehtiä kuntoon kesäksi kun meillä la 11.4 (ja taitaa mennä yli) mutta ehkä ensi kesäksi ;)
mutta aion kuitenkin kyllä heti aloittaa, en laiharia koska aion imettää, mutta sanotaan tervelliset elämäntavat ;)
kiloja kun on tullut jo 15kg...
jos ei pääse salille tai lenkille voi ensinäkin kiinnittää huomiota syömisiin. eli jättää pois herkut (herkuttelu päivä kerran viikossa, joka toinen viikko), syödä vähän vähemmän ja liikkua mahdollisimman paljon kotona (siivota, lenkkeillä vaunujen kanssa jne jne).
mä oon hankkinu askelmittarin että jos en pahemmin lenkille pääse (vaunujen kanssa aion kyllä kävellä) niin tiedän ainakin että saan kasaan ne tärkeät 10 000 askelta + mielellään vähän enempi =)

Yhteistyössä