pakko kysyä

  • Viestiketjun aloittaja Tara-Milana
  • Ensimmäinen viesti
Tara-Milana
Onko täällä ketään lapsettomuudesta "kärsivää", joka ei käy hoidoissa? Meillä yritetty 2,5vuotta (reilut) ja 2keskenmenoa, mutta hoitoihin ei olla lähdetty vielä, eikä varmaan kovin nopeasti jatkossa lähdetäkään. (Ei kyl olla käyty edes tutkimuksissa).

Ainoa?
 
2X kertaa äiti
Et ole ainoa, meillä on yritystä, luultavasti turhaan! Koska minulla on munasoluhäiriö joskus irtoaa joskus ei. 2002 sain pojan ivf ja -98 luomulapsen

Me ei enään mennä hoitoihin, vaan jos luoja suo saamme vielä lapsen! Ikää 0n 33v joten en hirveän kauan luojan puuhia odottele, jos ei kuulu piakoin niin jäämme nelihenkiseksi perheeksi.
 
Pipari harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.12.2004 klo 12:13 Tara-Milana kirjoitti:
Onko täällä ketään lapsettomuudesta "kärsivää", joka ei käy hoidoissa? Meillä yritetty 2,5vuotta (reilut) ja 2keskenmenoa, mutta hoitoihin ei olla lähdetty vielä, eikä varmaan kovin nopeasti jatkossa lähdetäkään. (Ei kyl olla käyty edes tutkimuksissa).

Ainoa?

Meillä saman verran yritystä suurinpiirtein takana ja yksi keskenmeno.
Nyt minä olen lyönyt hanskat tiskiin ja olen syönyt elämäni ensimmäisen clomikuurin. (Tähän mennessä täysin luomuna)
 
Moikka !
Täällä ollaan, nyt ilman pillereitä pian vuosi. (Aikaisemmin elämässä 3 vuotta yritystä tuloksetta). Aluksi ajttelin, että jätetään nyt pois ja katsellaan rauhassa, mutta kummasti ajan kuluessa rupeaa toivo ennen kuukautisia nousemaan ja pettymys harmittamaan , kun menkat alkaa. Olin niin päättänyt, että en stressaa ja aika hoitaa, kun "järkeäkin" tullut päähän iän myötä. Mutta ei, seurailen kaikenlaisia merkkejä itsessäni, että jos... ja sitten selittelen, että eihän se nyt oikeasti voi kuitenkaa... Hiljakseen olen miehellekin aihetta nostellut, jos kuitenkin vielä selvittelis tilannetta uudelleen.
 
Uusi palstalla
Täällä yksi lisää.
Kaksi lasta on jo ja siihen näyttää olevan tyytyminen. Kolme vuotta on nyt oltu ilman ehkäisyä eikä tulosta näy. Clomeja syön muutaman kuurin vielä, mutta sitten on ilmeisesti pakko uskoa, ettei kolmosta tule. Inhottaa ruveta miettimään ehkäisyä jossain vaiheessa :(
 
piri
ensimmäistä lasta yritimme 5v.söin yhden clomifen kuurin ja tulin raskaaksi syntyi ihana tyttö-00.toista aloimme yrittämään -02,takana parin vuoden raskaat lapsettomuushoidot.ivf hoidolla nyt raskaana la 13.1.05!suosittelen kuitenkin ajoissa hakemaan hoitoa,jonot ja hoidot etenevät hitaasti!minusta ja miehestäni ei löytynyt mitään vikaa...ahdisti kovin kun raskautta ei alkanut kuulua ja nyt onnesta sekaisin
 

Yhteistyössä