Tuo kuollut oli nuori nainen jolla oli jokin pitkäaikaissairaus, hengitystieinfektio vei hengen. Oon ajatellu etten ota rokotetta mutta nyt mietityttää kun itsellä astma et kuulunko riskiryhmään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tuostahan kuului radiosta, että hän ei kuollut sikainfluenssaan vaan siinä toisessa sairaudessa tuli joku käänne. Influenssasta oli jo parantumassa. Niin käsitin.
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tuostahan kuului radiosta, että hän ei kuollut sikainfluenssaan vaan siinä toisessa sairaudessa tuli joku käänne. Influenssasta oli jo parantumassa. Niin käsitin.
jep oli jo toipumassa mut tämä toinen sairaus oli se mikä voiton vei.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tuostahan kuului radiosta, että hän ei kuollut sikainfluenssaan vaan siinä toisessa sairaudessa tuli joku käänne. Influenssasta oli jo parantumassa. Niin käsitin.
Vaan jos se käänne tulikin just sikainfluenssan takia? Mä taidan oikeasti soittaa aamulla tk et kuulunko riskiryhmään vai en.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Tuostahan kuului radiosta, että hän ei kuollut sikainfluenssaan vaan siinä toisessa sairaudessa tuli joku käänne. Influenssasta oli jo parantumassa. Niin käsitin.
Vaan jos se käänne tulikin just sikainfluenssan takia? Mä taidan oikeasti soittaa aamulla tk et kuulunko riskiryhmään vai en.
No se käänne ois tullut vaikka pelkän nuhan takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Tietääkö kukaan mikä perussairaus sillä oli?
Alkuperäinen kirjoittaja mikä on metabolinen sairaus? ::attn:
Alkuperäinen kirjoittaja .:Miettikääs nyt oikeasti, miten paljon pitkäaikaissairaita menehtyy ihan tavalliseen influenssaan? Kun nykyisin ihmiset ei vain "kuole" vaan kuolemaan täytyy olla joku syy. Monessa tapauksessa se on se alkuperäinen perussairaus, joka olisi vienyt hengen joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin. Se että sattui olemaan just sikainfluenssa eikä joku muu hengitystieinfektio niin on oikeastaan aivan sama.
Alkuperäinen kirjoittaja oisko:Alkuperäinen kirjoittaja mikä on metabolinen sairaus? ::attn:
Metabolinen oireyjtymä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiedän pojan, joka on hengityskoneessa tällä hetkellä H1N1-viruksen takia. On ollut jo 2 viikkoa. Poika on parikymppinen ja aiemmin terve. Jostain syystä sai rajun taudin. Ensioireet jo oli rajut. Lääkärit ei ole osanneet selittää, miksi tämä poika sairastui noin vakavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiedän pojan, joka on hengityskoneessa tällä hetkellä H1N1-viruksen takia. On ollut jo 2 viikkoa. Poika on parikymppinen ja aiemmin terve. Jostain syystä sai rajun taudin. Ensioireet jo oli rajut. Lääkärit ei ole osanneet selittää, miksi tämä poika sairastui noin vakavasti.
Veti vakavaksi. Toivotaan että toipuu!