Pakko jakaa tää suloinen kuva :P (Minä ja Tiimarinvihon tyttö) Laittakaa muutkin kaikenlaisia kuvia!

"hmm"
Miten jaksat niin loputtomasti esitellä hiuksiasi ja kampauksiasi...? Kaikki varmaan jo tietää, et sinulla on upeat hiukset ja sinun bestikset ovat taitavia kampauksentekijöitä...etkö usko, et kaikki jo tietää? :hug:

[QUOTE="hmm";24590495]Miten jaksat niin loputtomasti esitellä hiuksiasi ja kampauksiasi...? Kaikki varmaan jo tietää, et sinulla on upeat hiukset ja sinun bestikset ovat taitavia kampauksentekijöitä...etkö usko, et kaikki jo tietää? :hug:[/QUOTE]

Ei oo niiden samojen tekemät. ;) Musta toi on vaan niin söpö, kun mulla on ton pikkuneidin kanssa samanlainen kampaus. :)

[QUOTE="hmm";24590495]Miten jaksat niin loputtomasti esitellä hiuksiasi ja kampauksiasi...? Kaikki varmaan jo tietää, et sinulla on upeat hiukset ja sinun bestikset ovat taitavia kampauksentekijöitä...etkö usko, et kaikki jo tietää? :hug:[/QUOTE]

Mielellään sitä upeita kampauksia katsoo, ei nuo ainakaan minua haittaa :)

• Tykkää
Reactions: Nyynä ja Debra
"vieras"
Pidätkö sä yöllä hiuksia kiinni? Mua on alkanut tympäsemään kun menin kasvattamaan pitkät hiukset (nyt takapuoleen asti) ja ne on aina tiellä. Päivällä pakko pitää kiinni ettei vauva revi ihan kaikkia irti ja yöllä kans etten kuristu niihin :(.

[QUOTE="vieras";24590546]Pidätkö sä yöllä hiuksia kiinni? Mua on alkanut tympäsemään kun menin kasvattamaan pitkät hiukset (nyt takapuoleen asti) ja ne on aina tiellä. Päivällä pakko pitää kiinni ettei vauva revi ihan kaikkia irti ja yöllä kans etten kuristu niihin :(.[/QUOTE]

Yritän pitää yöllä kiinni ihan siksi, etteivät menisi takkuisiksi. Päivisin pidän paljon auki.

Hyvin sujuu. :D Nyt on sambaakin 3 kertaa viikossa. :) Mun on vaikeampi saada tarpeeksi liikuntaa kuin syödä oikein.
Mulle molemmat on helppoja...sekä syöminen, että sopimus itseni kanssa siitä, etten liiku :D

Muutama päivä jumppasin ja sitten olikin takamus 2 päivää niin kipeä, että päätin etten jumppaa enää :D :D :D Paljon on kiloja lähtenyt, joko itse huomaat tuloksia pelistä tai vaatteista?

• Tykkää
Reactions: Nyynä
Mulle molemmat on helppoja...sekä syöminen, että sopimus itseni kanssa siitä, etten liiku :D

Muutama päivä jumppasin ja sitten olikin takamus 2 päivää niin kipeä, että päätin etten jumppaa enää :D :D :D Paljon on kiloja lähtenyt, joko itse huomaat tuloksia pelistä tai vaatteista?
Viimeksi, kun katsoin niin se 3 kiloa. Sen jälkeen en oo käyny vaa'alla. Mut on varmaan lähteny lisää. :)

• Tykkää
Reactions: chef

Yhteistyössä