Joo. Nyt pitäisi näkyä paremmin, muokkasin vähän.onko sulla kalanruotoletti?
:OAlkuperäinen kirjoittaja päätön;24590512:siihen loppuis esittely kun sattusin saksien kanssa paikalle.
Hyvin sujuu. Nyt on sambaakin 3 kertaa viikossa. Mun on vaikeampi saada tarpeeksi liikuntaa kuin syödä oikein.Kivat tukat. Mites dietti?
Mulle molemmat on helppoja...sekä syöminen, että sopimus itseni kanssa siitä, etten liikuHyvin sujuu. Nyt on sambaakin 3 kertaa viikossa. Mun on vaikeampi saada tarpeeksi liikuntaa kuin syödä oikein.
Ei ole riemulla rajaa kun saa olla vihainen ja vajaa.Mielellään sitä upeita kampauksia katsoo, ei nuo ainakaan minua haittaa
Ihana =)
Viimeksi, kun katsoin niin se 3 kiloa. Sen jälkeen en oo käyny vaa'alla. Mut on varmaan lähteny lisää.Mulle molemmat on helppoja...sekä syöminen, että sopimus itseni kanssa siitä, etten liiku
Muutama päivä jumppasin ja sitten olikin takamus 2 päivää niin kipeä, että päätin etten jumppaa enää Paljon on kiloja lähtenyt, joko itse huomaat tuloksia pelistä tai vaatteista?
Aina kun näkee sinun nimimerkin jossain ketjussa odottaa että tulee jotain tylyä kommenttiaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24590620:Ihana =)
No on kyllä! Mä haluun kans!
Miten ihmeessä sä pystyt olemaan käymättä vaa-alla...mä käyn lähes päivittäinViimeksi, kun katsoin niin se 3 kiloa. Sen jälkeen en oo käyny vaa'alla. Mut on varmaan lähteny lisää.
Aina kun näkee sinun nimimerkin jossain ketjussa odottaa että tulee jotain tylyä kommenttia