pakko hehkuttaa: tänä vuonna ei ole enää tupakka kärynny suupielessä!!!

• Viestiketjun aloittaja raitis ilma
  • Ensimmäinen viesti
raitis ilma
Jei!! Ehkäpä se tästä. Miehen kans tehtiin tämmönen uuen vuojen lupaus tälläkertaa :) Ja poltettua tuli n.12vuotta... :/
Olipa yllättävän helppoa. Olin varautunu jo paljon pahempaan, kun luulin että oon tosi koukussa siihen. Ei mitään kummempia "oireita", syötyä vaan on tullu väääähän enempi ja painoki noussu. Muuten kaikki ihan kivasti menny.
Tietenki joskus tulee semmonen olo, että nyt olis saatava savut vetastua..esim.ruokailun jälkeen tai kun on kamala ressi jostaki.

Hienoa!
Kyllä ne halut ajan kanssa katoaa tai vähenee ainakin! Itse vuosien tupakoimattomuuden jälkeen maistoin tupakkaa baarireissulla, niin kokemus oli vähän toinen kuin muistelin! Yök! Yskitti niin pirusti, ei voinut edes vetää henkeen ja kauhean vahvalta ja pahalta maistui! Eipä oo ollu houkutuksia senkään vertaa enää ;)

Ewi
PALJON ONNEA + TSEMPPIÄ :wave: Loisto suunitelma on!! HIenosti ootte pärjäneet + toivon pärjäätte jatkossaki =) PEeäs älkää kuunnelko pirua joka sanoo maistuisko toi 2 + tupakka mikä tossa kuvassa............KUunnelkaa enkeliä joka sanoo= pelastatte terveytenne + lapsenne =)

Yhteistyössä